گروه بین‌المللی فناوری ANDRITZ کارخانه خمیرکاغذ برای Liansheng Pulp & Paper در ژانگژو، چین راه‌اندازی کرد.

گروه بین‌المللی فناوری ANDRITZ به‌تازگی یک کارخانه بزرگ جدید خمیرکاغذ را برای شرکت Liansheng Pulp & Paper در شهر ژانگژو، استان فوجیان، چین راه‌اندازی کرده است. ANDRITZ تمام کارخانه را با فناوری‌های پیشرفته برای تمامی فرآیندهای اصلی تأمین کرد.

تأمین شامل کارخانه مدیریت تراشه‌ها، خط کامل فیبر مجهز به فناوری Compact Press برای شستشوی پرس و سیستم‌های بازیافت شیمیایی از جمله بزرگ‌ترین بویلر بازیافت HERB در چین بود که برای حداکثر تولید انرژی از فرآیند بازیافت طراحی شده است. همچنین کارخانه تولید مایع سفید، مجهز به سیستم گازی‌سازی زیست‌توده برای عملیاتی بدون استفاده از سوخت‌های فسیلی در کارخانه تک‌کوره آهک، بزرگ‌ترین در جهان از نظر ظرفیت، فراهم شده است.

یک سیستم سوزاندن گسترده در سراسر کارخانه نصب شده است تا انواع گازهای غیرقابل تراکم را تصفیه کند و دو مجموعه اسکرابر DeNOx نیز برای کاهش انتشار NOx به استانداردهای کارخانه تعبیه شده‌اند.

شو رونگجون، مدیر کل کارخانه Zhanpu شرکت Liansheng Pulp & Paper (Zhangzhou) Co., Ltd. گفت: «فناوری‌های کارآمد از نظر منابع و دوستدار محیط‌زیست ANDRITZ به ما کمک خواهد کرد تا به اهداف زیست‌محیطی خود دست یابیم. اکنون کل کارخانه خمیر کاغذ کرافت به طور پایدار در حال فعالیت است.»

این کارخانه که بزرگ‌ترین کارخانه خمیر کاغذ کرافت در چین است، طبق برنامه‌ریزی راه‌اندازی شد و اکنون در حال افزایش تولید است. با این پروژه، Liansheng Pulp & Paper همکاری موفق خود با ANDRITZ را ادامه داده است. سال گذشته، دو دستگاه تولید دستمال کاغذی ANDRITZ شامل سیستم‌های آماده‌سازی مواد و اتوماسیون در کارخانه ژانگژو راه‌اندازی شد.

مشاهده این مطلب  PIX شاخص بسته بندی در اروپا – 23 مارس 2021

جارنو نیمارک، عضو هیئت اجرایی ANDRITZ، گفت: «ما مفتخریم که Liansheng Pulp & Paper همکاری خود را با ما در اجرای این پروژه بزرگ کارخانه خمیر کاغذ تمدید کرده است. فناوری‌های ما برای دستیابی به بالاترین سطح بهره‌وری و پایداری طراحی شده‌اند که کاملاً با دیدگاه آینده‌نگر Liansheng همخوانی دارد.»

گروه ANDRITZ

گروه بین‌المللی فناوری ANDRITZ مجموعه‌ای گسترده از کارخانجات، تجهیزات، سیستم‌ها، خدمات و راه‌حل‌های دیجیتال نوآورانه برای طیف وسیعی از صنایع و بازارهای نهایی ارائه می‌دهد. پایداری بخش جدایی‌ناپذیر از استراتژی کسب و کار و فرهنگ سازمانی این شرکت است. با استفاده از پورتفوی گسترده محصولات و راه‌حل‌های پایدار، ANDRITZ تلاش می‌کند تا بیشترین سهم ممکن را در آینده‌ای پایدار داشته باشد و به مشتریان خود در دستیابی به اهداف پایداری کمک کند. ANDRITZ رهبر جهانی در هر چهار زمینه تجاری خود – خمیرکاغذ و کاغذ، فلزات، نیروی برق‌آبی و محیط‌زیست و انرژی – است. رهبری فناوری و حضور جهانی از ارکان استراتژی این گروه است که بر رشد سودآور بلندمدت تمرکز دارد. این گروه عمومی دارای حدود ۳۰,۰۰۰ کارمند و بیش از ۲۸۰ مکان در بیش از ۸۰ کشور جهان است.

 

ANDRITZ PULP & PAPER

 

ANDRITZ Pulp & Paper فناوری‌های پایدار، اتوماسیون و راه‌حل‌های خدماتی برای تولید انواع خمیر کاغذ، کاغذ، مقوا و دستمال کاغذی ارائه می‌دهد. این فناوری‌ها و خدمات بر افزایش بهره‌وری تولید، کاهش کلی هزینه‌های عملیاتی و همچنین استراتژی‌های نوآورانه کاهش کربن و بهره‌برداری خودکار کارخانه‌ها تمرکز دارند.

 

پورتفوی محصولات شامل دیگ‌های بخار برای تولید نیرو، فناوری‌های مختلف منسوجات غیر بافته، و سیستم‌های تولید پنل چوبی (MDF) نیز می‌شود. با استفاده از راه‌حل‌های بازیافت زباله به ارزش، خرد کردن و انرژی، جریان‌های زباله و محصولات جانبی تولید به مواد خام ثانویه ارزشمند و همچنین منابع پایدار برای تولید انرژی تبدیل می‌شوند. فناوری‌های پیشرفته

مشاهده این مطلب  شاخص خمیرکاغذ NBSK در آمریکا – 18 ژانویه 2022
16بازدید

ارسال دیدگاه