گروه Ilim قراردادی با وویث، شرکت ساخت ماشین ‏آلات در آلمان، برای تامین یک ماشین کاغذ XcelLline امضا کرد. ماشین تا پایان سال 2021 در کارخانه‏ی جدید خمیر مقوا و کاغذ در Ust-llimsk، که پروژه اصلیِ برنامه‏ یِ سرمایه‏ گذاری در ابعاد بزرگِ گروه Ilim برای افزایش ظرفیت‏ های تولید در سیبری و ادامه ‏ی گسترش تجارت در بازار رو به رشد چین است، که Ilim برای بیش از 23 سال درحال فعالیت در آنجا است.

با خروجی سالیانه 600 هزار تن، این ماشین KBL، با طراحی اختصاصی توسط Voith برای گروهIlim ، بزرگترین ماشین دنیا از نظر ظرفیت خواهد بود. بیشینه‏ ی ظرفیت آن 2150 تن در روز خواهد بود. عرض منسوجات کاغذی دور پیچنده 9400 میلی‏متر خواهد بود. ماشین Kraftliner با پهنای بین 80 تا 175 gsm تولید می ‏کند.

در راستای استراتژی دیجیتالی کردن شرکت Ilim، یک تمرکز ویژه روی تجهیزات ماشینی با تکنولوژی بالای  KLB صورت گرفت. Voith ماشین را با سیستم کنترل از راه دور با طراحی درون سازمانی مجهز خواهد کرد، که دسترسی کامل به کنترل فرآیند و داده‏ کاوی را تضمین خواهدکرد. ماشین KLB با اسکنرها و حسگرهای کیفیت دوربین های تحلیل وقفه در بافتن (کاغذ) مجهز خواهندشد، که کنترل و ثبت وقفه ها در بافتن در روی خط(تولید) و ذخیره‏ی داده‏ ها (ازجمله تصاویر) برای تحلیل‏ های بیشتر را ممکن می‏ سازد. این ماشین همچنین شامل دو خط اصلاح کننده‏ی مجزای BlueLine برای خمیر چوب سخت و چوب نرم خواهد بود. این خطوط مطلوبیت (انعطاف پذیری) ترکیب سخت از خمیر چوب را تضمین خواهد کرد، که به دنبال آن دستیابی به بالاترین سطح کیفیت محصول را ممکن خواهد ساخت.

مشاهده این مطلب  با توزیع کاغذ دولتی میان ناشران متقاضی، آرامش بازار کاغذ نشر در ماه اخیر حفظ شده و روند کاهشی قیمت‌ها ادامه دارد و سامانه توزیع کاغذ هم برای تسهیل فرآیند به سامانه اداره کتاب متصل شده است.

تمام تجهیزات و سیستم‏ های ماشین KLB فرآیند تولید و بازدهی عملی بهینه را ممکن خواهد ساخت. تجهیزات به Ust-llimsk در واحدهای پیش از مونتاژ کارخانه، برای نصب ارسال می‏ شوند. سنگین ترین قسمت ماشین KLB، Nipco-P غلتک محرک مرکزی [ Center rider roll]، با وزن 79 تن است.

 

647بازدید

ارسال دیدگاه