سایکا یکی از بزرگ‌ترین نقش‌آفرینان در توسعه و تولید کاغذهای بازیافتی برای مقوای کنگره‌ای در اروپا با تولید ۳/ ۳ میلیون تن کاغذ است. عکس: گروه سایکا

نوشته شده توسط

سیمون متیس – 27 فوریۀ 2019

گروه سایکا با گروه نورم امبلاج جهت مالکیت کارخانه خود در ساکاریا به توافق رسیده‌اند. این مالکیت، افزایش ۷۵ میلیون مترمربعی را در ظرفیت مقوای کنگره‌ای سایکا در حالی فراهم کرده که جای‌گیری و دامنه محصول برای بازار ترکیه را افزایش می‌دهد. سایکا و نورم امبلاج همکاری خود را بعد از این توافقنامه مشارکتی ادامه خواهند داد.

با این توافق، سایکا در استراتژی رشد کسب ‌و کار خود گامی به جلو برداشت که به این گروه امکان پیشرفت در ظرفیت خدمات خود و افزایش عرضه آن به مشتریان خود در ترکیه را داد. این توافق مالی هنوز منوط به تصویب مقامات ضد تراست ترکیه است. نمایندگان سایکا، EY و بِنِر،  به ترتیب به عنوان مشاوران مالی و حقوقی شرکت کردند در حالی که PAE و 3SEAS به عنوان مشاوران حقوقی و مالی از طرف گروه نورم امبلاج نیز به این ترتیب پیوستند.

 در سال ۲۰۱۴، سایکا وارد بازار ترکیه شد و از آن پس، این گروه چندین پروژه سرمایه‌گذاری برای توسعه بیشتر زیرساخت‌ها و ماشین‌آلات خود را در این کشور ایجاد کرده ‌است. آخرین سرمایه‌گذاری، روی یک ماشین کنگره‌زن جدید در سال 2017 انجام شد.

پاسکال ژیرود، مدیر کل بخش سایکا پک از گروه سایکا گفت: این عملیات فرصتی است برای افزایش ارزش پیشنهادی سایکا جهت راهکار‌های بسته‌بندی بادوام در بازار ترکیه. همچنین هزینه‌های مواد و تدارکات برای مشتریان ما را، در حالی که تاثیر زیست‌محیطی سایکا را کاهش می‌دهد، بهینه‌سازی خواهد کرد.

مشاهده این مطلب  موتور دیزل UPM Bioverno مبتنی بر چوب، انتشار گازهای خروجی را کاهش می دهد

545بازدید

ارسال دیدگاه