نوشته شده توسط

 سیمون متیس 22 فوریۀ 2019

گروه بسته‌بندی VPK به توافقی برای فراهم‌سازی تجارت‌های اروپایی و چینی در رابطه با کورنسو – تولیدکننده  کوربرد و لوله – رسیده ‌است.

این قرارداد میان گروه بسته‌بندی VPK و شرکت بین‌المللی NPAC – شرکتی که توسط شرکای مدیسون دیربورن کنترل می‌شود – برای دستیابی به فعالیت‌های اروپایی و چینی توسط VPK از کورنسو، متشکل از دو کارخانه کوربرد و ۱۳ کارگاه تبدیل هسته می‌باشد. فعالیت‌های کورنسو در آمریکای شمالی همچنان با مالکیت NPAC اینترنشنال ادامه خواهد یافت. این قرارداد بسته به وجود شرایط عادی باقی خواهد ماند و انتظار می‌رود تا یک چهارم دوم سال ۲۰۱۹ تکمیل شود.

شرکت‌های اروپایی و چینی کورنسو شامل ۲ کارخانه کوربرد واقع در فنلاند و فرانسه، همراه با شبکه‌ای از ۱۰ کارگاه هسته و سیم پیچی لوله در اروپا و ۳ عدد در چین می‌باشد. گردش معاملات مرکب ۱۷۰ میلیون یورو است. کورنسو۸۵۰ کارمند در اروپا و چین دارد.

پس از انجام این حصول، بخش هسته و لوله، ۲۶۰ میلیون یورو یا ۱۶ درصد از گردش مالی گروه VPK را با ظرفیت نهایی تبدیل   285000 تن ارائه خواهد داد. ظرفیت نهایی تولید کوربرد برابر با ۳۰۰۰۰۰ تن است.

کورنسو یک تامین‌کننده بین‌المللی کوربرد، لوله‌های مقوایی نازک و هسته‌هایی است که در طیف وسیعی از کاربردهای صنعتی مورد نیاز، استفاده می‌شود.

منبع: شبکۀ لسپروم

مشاهده این مطلب  آغاز به کار خط جدید تولید خمیر کاغذ بازیافتی
478بازدید

ارسال دیدگاه