نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صد درصد اشتغال مجتمع گلخانه‌ای «حریر سبز» در اسدآباد از روستاییان خواهد بود از کلنگ‌زنی یک واحد تولیدی کاغذ با حضور وزیر صنعت طی هفته آینده خبر داد.
کلنگ‌زنی واحد تولیدی کاغذ در اسدآباد با حضور وزیر صمت

علی‌اکبر رنجبرزاده ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی مجتمع گلخانه‌ای «حریر سبز» در شهرستان اسدآباد با بیان اینکه صد درصد اشتغال این مجتمع از روستاهای اطراف خواهد بود اظهار کرد: مجموعه سرمایه‌گذار اعلام آمادگی کرده که روستاییان در صورت تمایل در این مجتمع مشارکت کنند و حتی سهام به آنان اختصاص دهد.

وی با اشاره به اینکه ۱۰۰ میلیارد تومان آورده سرمایه‌گذار برای این پروژه است افزود: روستاهای اطراف می‌توانند در این حوزه ورود کنند و زیرساخت آن آماده خواهد شد.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مجموعه سرمایه‌گذار به دنبال یک اتفاق خوب برای اسدآباد است افزود: شغل سرمایه‌گذار متفاوت است و تنها به منظور کمک به منطقه این اقدام را انجام می‌دهد.

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شرکت آب‌منطقه‌ای برای تحقق این پروژه بسیار تلاش کردند تصریح کرد: گاز وارد سیستم می‌شود و گرما و سرمای لازم را تولید می‌کند.

رنجبرزاده ادامه داد: مجموعه گلخانه دیگری نیز با مساحت ۱۰۰ هکتار به مناسبت حضور وزیر کشاورزی در روستای اسدآباد کلنگ‌زنی می‌شود.

وی همچنین از کلنگ‌زنی یک واحد تولیدی کاغذ با حضور وزیر صنعت در هفته آینده در اسدآباد خبر داد.

 

منبع خبر: مرکز اطلاعات کاغذ ایران

مشاهده این مطلب  ارائه راهکار Brownstock Washing توسط Soleni برای تولید کنندگان خمیر مقوای بسته بندی
463بازدید

ارسال دیدگاه