سه تولیدکننده مقوا بازیافتی چینی از اواخر سپتامبر تا اواسط اکتبر تولید خود را به میزان 128 کیلوتن کاهش می دهند.

سه تولیدکننده مقوا بازیافتی چینی از برنامه‌های توقف تولید در تعطیلات روز ملی آتی که از 1 تا 7 اکتبر برگزار می‌شود، رونمایی کرده‌اند.

شرکت تولیدی  Lee & Man Paper در روز چهارشنبه 11 سپتامبر اعلام کرد که دو PM در کارخانه Hongmei خود در شهر Dongguan، استان Guangdong ، تولید خود را از اول اکتبر متوقف خواهند کرد.

PM 9، یک دستگاه 400000 تنی در سال از ماشین آلات لاینر برد بازیافتی، به مدت هشت روز آفلاین خواهد بود. توقف برای PM 17 که دارای ظرفیت 600000 تن در هر مقوا پشت طوسی است، به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

کاهش تولید در این کارخانه بالغ بر 18000 تن خواهد بود.

برای Jintian Paper، تمام ماشین‌های سه کارخانه آن در این کشور برنامه‌ریزی شده‌اند تا از 29 سپتامبر تا 7 اکتبر زمان خاموشی را تغییر دهند و عرضه مقوا بازیافتی را تا حدود 65000 تن کاهش دهند.

در کارخانه Dongguan خود در Guangdong ، قرار است هر هشت PM، از جمله هفت دستگاه chipboard و یک دستگاه مقوا بازیافتی، تولید را بین 1 تا 7 اکتبر متوقف کنند.

PM ها در کارخانه Yancheng آن در استان Jiangsu و آسیاب Luzhou آن در استان Sichuan از 29 سپتامبر به مدت 9 روز آفلاین خواهند بود.

این دو خط تولید دارای ظرفیت ترکیبی 1.55 میلیون تن در هر قطعه chipboard ، مقوای پشت طوسی و فلوتینگ هستند.

در Dongguan Jinzhou Paper، PM 1 و PM 2 قرار است بین 24 سپتامبر و 30 سپتامبر از کار بیفتند و چهار PM دیگر در تاریخ 1-14 اکتبر آفلاین خواهند بود. این توقف تولید مقوای بازیافتی را در مجموع 45000 تن کاهش می دهد.

مشاهده این مطلب  موانع سدّ راه ناشران برای دریافت کاغذ برطرف شده‌اند؟
20بازدید

ارسال دیدگاه