در HQ در هلسینکی، مدیران در حال تلاش برای حل کردن شرایط چالشی در بازار کاغذ روزنامه هستند، تصویر مردم نوازی شرکت Stora Enso

13 سپتامبر 2019 –

قیمت کاغذ روزنامه و مجله در سال 2019 در میان تقاضای کم و عرضه فراوان، در مسیر نزولی قرار دارد. شرکت Stora Enso به عنوان تولید کننده کاغذ روزنامه، به دنبال راه­هایی برای مطابقت عرضه با تقاضا است. این شرکت در حال بررسی محدودیت­های موقت تولید در کارخانه کاغذ Anjala در فنلاند است.

کارخانه کاغذ Anjala 300 نفر را استخدام کرده و دو دستگاه تولید کاغذ را با ظرفیت تولید 435،000 تن کاغذ مجله روکش­دار، کاغذ روزنامه پیشرفته و کاغذ کتاب در هر سال استفاده می­کند. شرکت Stora Enso به دلیل مشکلات موجود در بازار، مذاکرات هماهنگی را در مورد اخراج موقت کل کارکنان شرکت Anjala در مدت حداکثر 90 روز بین پایان اکتبر 2019 و پایان ماه مه سال آینده آغاز خواهد کرد. این شرکت از این طریق قادر خواهد بود به “شرایط چالشی بازار” و “بلاتکلیفی در توسعه بازار” پاسخ دهد.

طبق گفتهStora Enso ، انجام مذاکره به عنوان یک اقدام پیشگیرانه برای پاسخ به تغییرات وضعیت بازار پیشنهاد شده است. سخنگوی شرکت توضیح داد که این مساله بدین معنی است که “ممکن است اخراج کارکنان به هیچ وجه انجام نشود.”

مشاهده این مطلب  وجود 32 شرکت کاغذی در چالوس
448بازدید

ارسال دیدگاه