عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی از احداث کارخانه کاغذ سنگ در شهرستان اسدآباد خبر داد.
به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، اکبررنجبرزاده ظهر امروز در شورای ادارای شهرستان اظهار داشت: این کارخانه صنعتی با ظرفیت 20 هزار تن با سرمایه گذاری دولت و بخش خصوصی در شهرک صنعتی شهرستان احداث خواهد شد.

وی با اشاره به ایجاد اشتغال مستقیم برای 200 نفر از جوانان اسدآبادی با احداث کارخانه کاغذ سنگ در شهرستان، افزود:در حال حاضر احداث آزاد راه و راه آهن نیز برای این شهرستان مصوب شده که اجرا و بهره برداری از این دو طرح از نقش موثری در بحث رونق هر چه بیشتر جذب سرمایه گذار و روند رشد و توسعه منطقه در آینده خواهد داشت.

رنجبرزاده در ادامه با بیان اینکه امروز نیز باید قبول کرد که در جنگ قرار داریم،گفت: جنگ امروز دشمنان با کشور ایران اسلامی از جنگ فیزیکی به جنگ روانی، رسانه‌ای و اقتصادی تغییر کرده که باید در این اوضاع با تفکر بسیجی هوشندانه حرکت کرد و ناخواسته آب به آسیاب دشمن نریزیم.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه تهدیدات و تحریم‌های دشمن امروز برای کشور یک فرصت استثایی فراهم کرده که این تهدیدات می‌تواند اقتصاد مقاومتی را به نتیجه برساند، افزود:همه ما مردم باید تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با رونق تولیدات داخلی و حمایت از تولید داخلی و رونق اشتغال در تحقق اقتصاد مقاومتی کشور در این برهه از زمان بکوشیم چرا که همواره بسیاری از رشد و پیشرفت‌ها و به سامان رسیدن‌ها در شرایط سخت به دست می‌آید.

فرماندار اسدآباد نیز افزود: با جلسات مستمر و هفتگی سهم اعتبارات اشتغال شهرستان اسدآباد به ویژه مناطق روستایی و عشایری با درصد سود پایین 100 درصد جذب شده و 4 میلیارد تومان نیز بیش از سهم تعهد خود طرح ارائه کرده‌ایم.

مشاهده این مطلب  قیمت‌های آخال (OCC) در ماه اوت رو به افزایش بودند

کریم حمیدوند اظهار داشت: در اسدآباد ضمن تلاش برای جذب اعتبارات، نظارت بر نحوه هزینه تسهیلات پرداخت شده موجب آن بوده که این اعتبارات پرداختی به جای دیگر منحرف و یا هزینه نشوند.

493بازدید

ارسال دیدگاه