والمت می خواهد پرس اب زدای توین رول را به هیئت مدیره متسا بفرستد و آن را نصب نموده و شروع به کار را نیز آغاز کند. شروع کار برای اکتبر 2020 برنامه ریزی شده است. سفارش شامل دستوراتی می شود که والمت در چارک دوم 2019 دریافت کرده است. ارزش این سفارش فاش نخواهد شد. سفارشی در این مقیاس معمولا بین 2.5 تا 3.5 ملیون یورو ارزش دارد.

تاهوانانن، که قائم مقام و مدیر شرکت متسا در کارخانه جوتسنو است می گوید: “هیئت مدیره شرکت متسا در حال برنامه ریزی برای تقویت کارخانه خمیر کاغذ سازی مکانیکی شیمیایی جوت سنو است. این سرمایه گذاری محتوای ماده خشک خمیر کاغذ را که برای خشک شدن می رود افزایش داده و به این وسیله منجر به صرفه جویی در قسمت خشک شدن می شود و ضمنا مصرف گاز طبیعی هم تا حدود 20 درصد کاهش پیدا می کند”.

لاری لمی که مدیر ارشد برنامه ریزی است می گوید ” هیئت مدیره متسا تصمیم گرفته است تا برای این سفارش با توجه به تاریخچه خوب پرس های توین رول پاسخ بدهد. این یک گام بزرگ برای والمت خواهد بود تا بزرگترین نوع پرس VPE را به درون یک کارخانه شیمیایی حرارتی مکانیکی بلیچ شده و برای اولین بار در فنلاند نصب کند. پرس به هیئت مدیره متسا این امکان را می دهد تا قوام خمیر کاغذ را برای خشک سازی تشعشعی افزایش دهند و به این وسیله تاثیر نامطلوب آن را بر روی محیط کاهش دهند.

شرکت صنعتی گروه متسا برای کارخانه خمیر کاغذ سازی شیمیایی حرارتی مکانیکی، در جوتسونو در قسمت شرقی فنلاند قرار گرفته است. ظرفیت این شرکت 330 هزار تن از خمیر کاغذ شیمیایی حرارتی مکانیکی در سال است. خمیر کاغذی که در جوتسنو تولید می شود برای ساخت باکس بورد های تا شوند خود هیئت مدیره متسا به کار برده می شود.

مشاهده این مطلب  چسب های نشاسته ای
444بازدید

ارسال دیدگاه