منتشرشده بوسیله

 Simon Matthis-16 جولای 2019

در 2018، با حفظ میزان مشابه تولید 2017،  اعضای CEPI 92.2 میلیون تن کاغذ و صفحه تولید کردند و از مزایای یک محیط سالم اقتصادی بهره‌مند شدند.

داده‌های CEPI در 2018 روند بادوام بهبود در بخش‌های بسته‌بندی، بهداشت و تخصصی کاغذ زا تایید می‌کند در حالیکه کاغذ گرافیک به دنبال کاهش تقاضا به روند نزولی خود ادامه داد.

برای اولین بار از 1990، این بخش 9 کارخانه جدید افتتاح کرده که منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل و افزایش تغییروتبدیل کل +3% شد.

نشر CO2 به صورت پایدار شروع به کاهش پیدا کرد در حالیکه تولید کاغذ و صفحه پایدار باقی ماند که نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری‌های عمده صنعت در به کارگیری تکنولوژی‌های کربن‌زدایی و افزایش بازدهی انرژی بود. ما نشان دادیم که چطور صنعت به صورت فعالانه مسئولیت کاهش نشر کربن خود را به عهده می‌گیرد و همچنین نقش عمده‌ای در فراهم کردن جایگزین‌های مبتنی بر محیط زیست به جای محصولات کربن فشرده در REINVEST 2050  پروژه ما دارد.

صادرات محصولات کاغذ و صفحه  به خصوص در آمریکای شمالی در حال رشد است و به 20.6 میلیون تن، +1.1% در مقایسه با 2017 می‌رسد و واردات تا 3.3 درصد در حال افزایش است. اروپا یک صادرکننده صرف باقی می‌ماند و منطقه شماره 1 در صادارات در دنیا است.

تعهد CEPI به اقتصاد دورانی با افزایش بازیابی کاغذ یا به عبارت دیگر حجم بازیابی شده در کارخانه‌های اروپایی برای فرآوری مجدد قدرتمندتر باقی می‌ماند و به این ترتیب فیبرها طولانی‌تر در لوپ (حلقه) باقی می‌مانند.

اگرچه، نرخ بازیابی 2018 یا به عبارت دیگر، نسبت مصرف کاغذ و صفحه‌ای که بازیابی شده‌اند به دلیل جریان مبادلات تجاری از 72.4 درصد به 71.6 درصد رسید برای مثال فرسایش عمده صادرات کاغذ برای بازیابی (-6.1%).

مشاهده این مطلب  خداحافظی با قطع درختان به مدد کاغذهای سنگی

مدیر کل CEPI،  Jori Ringman گفت گزارش آماری اصلی ما در 2018 مجددا نشان می‌دهد که صنعت ما به سرعت در حال تغییر بوده و اشتغال‌زایی بیشتری می‌کند و ما معتقدیم که در اروپا این ظرفیت را دارد که به عنوان یک مدل بیواکونومی دورانی صحیح عملی شود.

413بازدید

ارسال دیدگاه