پیتر آر آگوستین، توسط رئیس شرکت، فابیو پرینی آمریکای شمالی، به عنوان رئیس هیئت مدیره انجمن فنی صنایع پالپ و کاغذ (TAPPI) انتخاب گردید.

بر اساس گفته لری مونتاگ[1]، تجربه حرفه­ای و شخصی آگوستین همراه با تمرکز تپی روی نوآوری در زمینه صنعت کاغذ و بسته ­بندی، منجر شده که او انتخابی مشخص برای این نقش باشد.

مونتاگ توضیح داد که: «رئیس هیئت مدیره تپی نشان دهنده فردی دارای دانش و آگاهی است، پیتر به صورت مداوم چنین ویژگی­ هایی را به عنوان یک همکار در تپی به نمایش گذاشته شده است. به عنوان رئیس هیئت مدیره، دیدگاه او منجر به شکل­گیری آینده تپی شده و آن­را برای صنعتی که در آن خدمت می­کنیم، بهبود خواهد بخشید».

پیتر آگوستین عنوان کرد که: «من از ادامه همکاری در هیئت مدیره تپی خوشحال و مفتخرم. از کار با چنین گروه با تجربه ­ای از مسئولان که زمینه حرفه ­ای و شخصی آن­ها انعکاس دهنده تنوع در صنعت کاغذ و پالپ است، قدردانی می­کنم. همراه با هم کارکنان و مدیران تپی را به سوی ترسیم آینده این انجمن هدایت خواهیم کرد.»

آگوستین در سال 2011 به عنوان مدیرکل در آمریکای شمالی به فابیو پرینی اس.بی.ای پیوست و در سال 2013 به موقعیت فعلی ارتقا یافت. او بر کل عملیات برای فابیو پرینی در آمریکای شمالی نظارت می­کند، شامل برنامه ریزی استراتژیک، و فروش و تولید. آگوستین دارای مدرک لیسانس علوم از دانشگاه ویسکونسین، و فوق لیسانس از پرو است. او همچنین به عنوان کاپیتان در ارتش ایالات متحده خدمت کرده است.

[1] Larry Montague

مشاهده این مطلب  سیاست های ارزی دولت کارشناسی شده نیست
486بازدید

ارسال دیدگاه