شرکت NR Agarwal Industries Limited (NRAIL) هند قصد دارد تأسیسات تولید خمیر کاغذ در کارخانه سارگام خود در ایالت گجرات را طی یک پروژه یک‌ساله ارتقاء دهد. یکی از مقامات شرکت در تاریخ 24 ژوئیه به Fastmarkets اطلاع داد که این پروژه قرار است اجرا شود.

ظرفیت فعلی تولید خمیر کاغذ در این کارخانه 255,500 تن در سال است. ارتقاء این تأسیسات باعث افزایش ظرفیت به میزان 73,000 تن در سال خواهد شد و ظرفیت کل را به تقریباً 330,000 تن در سال خواهد رساند.

اوایل امسال، NRAIL یک ماشین تولید مقوای بسته‌بندی با ظرفیت 300,000 تن در سال، عرض برش 3,750 میلی‌متر و سرعت طراحی 700 متر در دقیقه را راه‌اندازی کرد.

این ماشین در حال حاضر با کمتر از 100 درصد ظرفیت خود کار می‌کند، اما برنامه‌ریزی شده است که پس از ارتقاء تأسیسات تولید خمیر کاغذ، این وضعیت تغییر کند.

ارتقاء پیش‌رو با هدف پشتیبانی از ماشین تازه راه‌اندازی شده انجام خواهد شد و پس از آن ماشین قادر خواهد بود با ظرفیت کامل کار کند. به گفته Fastmarkets، این ارتقاء انتظار می‌رود که یک سال به طول انجامد و شرکت در حال حاضر در حال برنامه‌ریزی برای افزودن ظرفیت در مرحله دوم است.

تاریخ آغاز به کار این پروژه برای سه ماهه آخر سال 2025 برنامه‌ریزی شده است.

NRAIL تولید کننده کاغذ دوبلکس، کاغذ چاپ و تحریر (P&W) و کاغذ کپی است.

این شرکت دارای کارخانه‌هایی در وپی و سارگام، هر دو در ایالت گجرات هند است و در حال حاضر روزانه 1,000 تن تخته بسته‌بندی و 300 تن کاغذ چاپ و تحریر (P&W) تولید می‌کند. این مقدار به ظرفیت کل 693,500 تن در سال تبدیل می‌شود.

مشاهده این مطلب  ترخیص بیش از ۴ هزار تن کاغذ از گمرک/ پاسخ به ۸ درصد تقاضاها!
40بازدید

ارسال دیدگاه