شرکت آمریکایی Columbia Pulp در حال ساخت کارخانه خمیر جدیدی است که از پوشال به‌عنوان ماده‌ای خام استفاده می‌کند. بنا به گفته Euwid، احتمال شروع تولیدات این کارخانه تا آخر نیمه اول سال جاری وجود دارد. او همچنین افزود که کارخانه بعد از چندین ماه به ظرفیت کامل خود خواهد رسید.

در حین کار در ظرفیت کامل، کارخانه قادر به تولید 140000 نوع از خمیر پوشال برای تولید کاغذهایی همانند کاغذهای مخصوص، دستمال‌کاغذی یا بسته‌بندی‌های محصولات خواهد بود. علاوه بر خمیر،95000 نوع از لینگین و شکر نیز تولید می‌شود که برای استفاده‌های کشاورزی و جاده‌ای مثل یخ‌زدایی، کنترل گردوغبار و در اسپری‌های آفت‌کش بکار می‌رود. شرکت Columbia pulp در نزدیک پل Lyons Ferry در ایالت کلمبیای واشنگتن واقع‌شده است که در قلب یکی از مناطق انبوه تولید گندم در آمریکای شمالی می‌باشد.

شرکت RFP(محصولات جنگلی بی‌نظیر)،Remi Lalonde را به‌عنوان معاون ارشد رئیس و مأمور مالی اصلی اعلام کرد. آقای Lalonde بعد از Jo-Ann Longworth که پس از تصاحب هفت‌ساله مقام معاون ارشد رئیس و مأمور مالی اصلی بازنشست خواهد شد، به این سمت گماشته می‌شود.

آقای Lalonde از ماه مه سال 2018 در حال خدمت در سمت ریاست و تعیین استراتژی و توسعه شرکت بوده است. سابقاً او به‌عنوان مدیرکل کارخانه خمیر و کاغذ Resolute در شهر ساندوبی اونتاریو مشغول بکار بوده است. پیش از اخذ نقش رهبری در عملیات، آقای Lalonde خزانه‌دار و واسط سرمایه‌گذاری بوده است. او در ابتدای 6 سال کاری خود، به‌عنوان مشاور ارشد در امر اوراق بهادار به شرکت حقوقی sullivan & Cromwell در شهر نیویورک ملحق شد.Lalonde مدرک کارشناسی خود را در دو رشته حقوق و مهندسی عمران از دانشگاه اتاوا دریافت کرد.

مشاهده این مطلب  معافیت چاپخانه‌ها از خدمات چاپی می‌تواند کمک‌حال آن‌ها باشد

بنا به گفته رئیس و مدیر اجرایی Yves Laflamme،”Remi خود را به‌عنوان رهبر معرفی کرد و موفقیت‌های بسیاری را از زمان حضور در شرکت Resolute از یک دهه پیش به دست آورد. او اطلاعات جامعی از شرکت داشته و دارای فراست مالی قابل‌توجهی می‌باشد. ترفیع Remi به این سمت مهم نشان‌دهنده توسعه استعدادهای داخلی شرکت Resolute می‌باشد. به‌عنوان بخشی از تیم اجرایی ما، تنوع تجربیات و رویکرد دقیق و تعهد او به برتری سبب حمایت و تقویت تحولات مداوم شرکت شده است. می‌خواهم از طرف مدیران و کارکنان هیئت‌مدیره از Jo-Ann به خاطر خدمات و مشاوره‌های ارزشمندش تشکر کنم. او نقش مهمی در ساخت Resolute قوی‌تر و پرسودتر و پایدارتر داشته است. خانم Longworth بعنوان مشاور ویژه آقای Lalonde تا 31 ژانویه سال 2019 خدمت خواهد کرد.

542بازدید

ارسال دیدگاه