شرکت هولمن گامی جدید در کار استراتژیک پایدارش برداشته است. بزرگ ترین املاک جنگی هولمن در شمال سوئد واقع است، درحالیکه بیشتر تولیدات صنعتی آن در جنوب انجام می شود. برای تضمین ذخیره چوب و افزودن بر ارزش جنگل هایش، هولمن اکنون میخواهد چوب هایش را با قطار از گرین کارگو به جنوب منتقل کند.

سورن پترسون معاون ارشد رئیس جمهور در امور جنگلی می گوید: با افزایش برنامه ریزی شده ظرفیت در براویکن ساومیل، تمایل داریم تا یک ذخیره ثابت و قابل اعتماد از چوب را برای کارخانجات خودمان ایجاد کنیم، درحالیکه هم زمان ارزش جنگل هایمان را افزایش می دهیم. خوشحال می شویم که بتوانیم از قطار ها برای انتقال چوب از جنگلهایمان در شمال به کارخانه هایمان در جنوب به شیوه ای محیط زیستی و اقتصادی استفاده کنیم.

هولمن برای زمان درازی با گرین کارگو روی انتقال چوب پالپ همکاری کرده است و کنده های درخت را میان موقعیت های مکانی در شمال سوئد دیده است. در طول این سالها، تقاضا و حجم ها افزایش یافته اند، و اکنون این همکاری گسترش یافته و دربرگیرنده مقاصدی در جنوب سوئد و همینطور راه انتقالی جدیدی با قطار های بیشتر و واگن های جدید است. این مطلب به این معنی است که اکنون انتقال چوب بیشتر در قطارهای کمتر و به مکان های بیشتر امکان پذیر است. یک راه حل لاجیستیک که نه تنها از نظر محیط زیستی و اقتصادی پایدار است، بلکه دقیق بوده و برای ایمنی جاده ها مناسب است.

جان روزوال فروشنده در گرین کارگو توضیح می دهد که: ما یک شریک قابل اعتماد هستیم که کیفیت بالا و دقت و وقت شناسی را حفظ می کنیم، که هولمن را قادر می سازد تا تجارتش را روی قطار های ما برنامه ریزی کند. ما ثبات و هماهنگی را در یک پکیج کامل، که از راه های نقل و انتقالی که جدیدا توسعه یافته استفاده میکند، به هولمن عرضه می کنیم، که تعجبی ندارد. این مسائل عوامل اساسی را در شراکت تجدید یافته ما اثبات می کند.

مشاهده این مطلب  افزایش 5 تا 10 درصدی قیمت چوب کاغذ در آمریکای شمالی

 

منتشر شده توسط سیمون ماتیس 3 آپریل 2019

585بازدید

ارسال دیدگاه