شاخص خمیرکاغذ NBSK در آمریکا

شاخص خمیرکاغذ 18 می 2021

درجه مقدار شاخص تغییرات فاصله اعتماد (95%)
خمیرکاغذ NBSK در آمریکا دلار آمریکا 1602.50 37.50+ 1566.64 1638.36

صنعت کاغذ – طبق اعلام هفته قبل، شرکت پیپر اکسلنس در نظر دارد سهام شرکت دوتمار را به مبلغ 55.50 دلار در یک معامله نقدی خریداری کند که ارزش کل آن حدود 3 میلیارد دلار است. این تصرف انتظار می‌رود در نیمه دوم سال اتفاق بیفتد، مشروط به این‌که سهام‌داران دوتمار و مقامات قانونی آن را تصویب کنند. شرکت پیپر اکسلنس در نظر دارد به بهره‌برداری دوتمار ادامه دهد که تولیدکننده خمیرکاغذ و کاغذ بدون روکش و بدون چوب دریازده کارخانه خود در آمریکا است که دارای هویت خوداتکایی هستند. در این مورد، شرکت پیپر اکسلنس مالک هفت کارخانه خمیرکاغذ و کاغذ در آمریکا و کانادا، و دو کارخانه خمیرکاغذ در اروپا، و چندین سهم در کارخانه خمیرکاغذ الدورادو در برزیل است. طبق گزارش  PPI Pulp & Paper Week، با مشارکت دوتمار و پیپر اکسلنس این دو تبدیل به سومین شرکت بزرگ تولید خمیرکاغذ در جهان می‌شوند که پس از سوزانو و اینترنشنال پیپر قرار می‌گیرند.

شرکت UPM کارخانه تولید کاغذ روزنامه خود را به ظرفیت 250000 تن در سال در شوتون در انگلستان به شرکت ارن پیپر خواهد فروخت، که زیرمجموعه تولیدکننده مقوای بسته‌بندی و بسته‌بندی موج‌دار (مدرن کارتن) در ترکیه است. تولید کاغذ روزنامه قرار است در آخر ماه سپتامبر متوقف شود و شرکت ارن مسئولیت این کارخانه را به عهده خواهد گرفت که از ماه اکتبر تبدیل خواهد شد. طبق گزارش بازار سریع RISI، UPM همچنین تلاش می‌کند کارخانه کاغذ روزنامه شاپل داربلی را در فرانسه به فروش رساند که در ماه ژوئن سال قبل تعطیل‌شده است. این شرکت شش پیشنهاد دریافت کرده که شامل چهار پیشنهاد شامل تولید کاغذ و کارتن است. این شرکت درخواست پیشنهاد‌های رسمی در این ماه کرد و امیدوار است فروش را در فصل سوم سال به انجام برساند.

مشاهده این مطلب  شاخص‌های کاغذ در اروپا –   7 سپتامبر 2021

NBSK در آمریکا – خریداران خمیرکاغذ در آمریکای شمالی تلاش کردند تا حجم آن را در میانه افزایش قیمت خمیرکاغذ طی ماه‌های اخیر حفظ کنند. به‌طور هم‌زمان، آنان در مورد صادرات خمیرکاغذ از خود رقابت به خرج دادند که برای فروشندگان سودآورتر بود. طبق گزارش بازار سریع RISI و انتشارات PPI Pulp & Paper Week، مقداری از کاهش تأمین ناشی از افت اخیر در خریدهای خمیرکاغذ در بازار چین بود، که خمیرکاغذهای بیشتری را در آمریکا باید تحویل می‌گرفتند. سؤال این است که آیا اشتهای محلی برای خمیرکاغذ زیاد باقی‌مانده است یا خیر. در مورد آخرین قیمت‌های شاخص ما، افزایش را در راستای آخرین اهداف قیمت که توسط تولیدکنندگان خمیرکاغذ در ماه می تنظیم‌شده بود، تبت کردیم، و این شاخص به‌روشنی رشد 37.50 دلاری داشت و با 2.4% به 1602.50 دلار در تن رسید. فاصله اعتماد 71.72 دلار عریض شد و به مقدار 1566.64 تا 1638.36 دلار در تن رسید.

شاخص‌های بعدی در سه‌شنبه 25 ماه می 2021 در 12 ظهر به‌وقت هلسینکی اعلام می‌شود.

 

جهت دانلود فایل مقاله کلیک کنید.

352بازدید

ارسال دیدگاه