منتشر شده توسط

Simon Matthis – 26 آپریل 2019

Södra تصمیم گرفته است که در وسایل جانبی CLT (چوب با لایه­های متقاطع) در Värö سرمایه گذاری کند و قصد دارد که در منطقه شمال اروپا تبدیل به یک پیشرو شود.

Lars Idermark رئیس و مدیر اجرایی گفت: “نیروهای محرک جامعه برای کاهش انتشار گازهای گلخانه ای مصر هستند و علاقه به ساخت و ساز پایدار در بازار رو به رشد است. نرخ بالای ساخت و سازهای چوبی نقشی کلیدی در اقتصاد زیستی در حال رشد بازی می­کند. همچنین یک گام مهم در ماموریت ما برای پردازش مواد خام چوبی است که از 52000 جنگلدار به ما عرضه شده است.

توسعه CLT برای اجزای ساختمانی در جهت تغییر بازار ساخت و ساز است. صنعتی سازی و سازه­های پیش­ساخته امکان نصب سریع تر در محل را فراهم می سازد و اثرات زیست محیطی می تواند با استفاده از قاب­های چوبی برای ساخت ساختمان های چند طبقه به جای مواد دیگر، نصف شود. یکی دیگر از مزایا این است که چوب فضای بهتری را برای ساکنان خانه ایجاد می­کند.

ارائه جامع سیستم Södra Building  شامل ساخت سیستم ها و محصولاتی مانند قطعات و اتصالات ساختمانی و همچنین خدمات دیجیتال جدید برای ساده سازی و کنترل بیشتر بر روند ساخت و ساز می شود. تمرکز ما بر ایجاد توسعه مبتنی بر چوب در بخش ساخت و ساز و مسکونی است.

Jörgen Lindquist، رئیس بخش کسب و کار Södra Wood می گوید: “با راه حل های فنی و دیجیتالی هم برای تولید و هم مسائل مالی، ما اکنون شرایطی برای ساخت و ساز نسل جدید را ایجاد می کنیم. ما مجموعه ای کامل از محصولات را به بازار ارائه می دهیم که ما را قادر می سازد متناسب با نیاز مشتریان و شرکایمان رشد کنیم.”

مشاهده این مطلب  روند صعودی قیمت کاغذ چاپ و تحریر

این امکانات جدید در کارخانه ترکیبی در Värö در جاییکه اولین تاسیسات CLT Södra در حال حاضر همراه با آسیاب پالپ و کارخانه چوب Södra قرار گرفته است، تأسیس خواهد شد.

Jörgen Hermansson رئیس سیستم های ساختمانی Södra گفت: “دو خط تولید قابلیت­های اطمینان در تحویل و انعطاف پذیری برای مشتریان ما را ایجاد خواهند کرد. ظرفیت کل تولید Södra برای CLT در نهایت حدود 140،000 m³ در سال خواهد بود که معادل 5،000 آپارتمان است. ما در حال حاضر فرصتی را برای انتخاب فضای آگاهانه در بازار مسکن ایجاد می کنیم.”

425بازدید

ارسال دیدگاه