شرکت Liansheng Pulp & Paper چین (ژانگ‌پو) آزمایش‌های اولیه خط جدید تولید خمیر الیاف کوتاه  (BHK) را در کارخانه‌اش در شهر ژانگ‌ژو، استان فوجیان آغاز کرده است، این خط تولید آزمایشی خود را از هفته گذشته شروع کرده است.

این شرکت ظرفیت خط فیبر تأمین‌شده توسط آندریتز را منتشر نکرده است، اما گزارش‌های پیشین Fastmarkets نشان می‌دهد که این خط قادر به تولید حدود 1.7 میلیون تن در سال است.

تولیدات این خط خمیر به منظور تأمین مواد اولیه برای ماشین‌آلات تولید در محل طراحی شده است و مقادیر اضافی آن در بازار به فروش خواهد رسید.

این خط فیبر بزرگ بخشی از گسترش بزرگ تولیدکننده در این کارخانه است.

شرکت Liansheng Pulp & Paper در حال حاضر دارای یک ماشین تولید مقوای بکر با ظرفیت 1.2 میلیون تن در سال، چهار ماشین تولید دستمال کاغذی با ظرفیت 60,000 تن در سال، یک ماشین تولید کاغذ فاقد پوشش با ظرفیت 600,000 تن در سال و یک سیستم تولید پالپ شیمیایی-ترمو مکانیکی سفید شده (BCTMP) با ظرفیت 2,400 تن در روز در کارخانه ژانگ‌پو است. تمامی این خطوط تولید بین آپریل و ژوئن 2023 راه‌اندازی شده‌اند.

این تولیدکننده قصد دارد ظرفیت بیشتری به این سایت اضافه کند. در نیمه دوم سال، هشت ماشین جدید با ظرفیت مجموع 210,000 تن در سال به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین در سال 2025، یک ماشین تولید مقوای بکر با ظرفیت 1.2 میلیون تن در سال و دو خط BCTMP با ظرفیت 1,200 تن در روز راه‌اندازی خواهد شد.

مشاهده این مطلب  شاخص‌های کاغذ در اروپا –16 نوامبر 2021
33بازدید

ارسال دیدگاه