• لطافت و سفیدی کاغذ
  • یکنواختی و یکدستی
  • گیر نکردن در دستگاه
  • سفیدی کاغذ:

    سفیدی کاغذ(CIE) رزپرینت ۱۶۱ است، که این رقم برای سایر کاغذهای اداری متداول داخلی ۱۵۵ است. سفیدی بیشتر باعث میشود که رنگ ها زنده تر و پررنگ تر نشان داده شوند و کنتراست چاپ بیشتر می شود.

    ضخامت و سفتی کاغذ رزپرینت :

    هرچه کاغذ ضخیم تر و محکم تر باشد، قابلیت حرکت آن در دستگاه بیشتر می شود و در نتیجه کمتر در دستگاه گیر می کند.

    یکنواختی و یکدست بودن سطح کاغذ رزپرینت

    هر چه سطح کاغذ یکنواخت تر و هموارتر باشد فشار کمتری بر چاپگر وارد می کند یکنواختی کاغذ کیفیت سطح تماس را افزایش می دهد و چسبندگی تونر و جذب جوهر را بیشتر می کند، بنابراین به بهترین نحو از جوهر یا تونر استفاده می شود، کیفیت چاپ افزایش می یابد و طول عمر دستگاههای اداری بیشتر می شود.

    لطیف و صاف بودن سطح کاغذ رزپرینت
    کاغذ هنگام حرکت در دستگاه چاپگر مانند سمباده عمل می کند و باعث سایش قسمت های دستگاه می شود. و در نتیجه از طول عمر دستگاه می کاهد. نویگیتور با داشتن سطح بسیار لطیف به طول عمر بیشتر دستگاه کمک کرده و مصرف تونر در رزپرینت در مقایسه با کاغذهای اداری دیگر کمتر است، بدین معنی که از کارتریجی که بطور معمول تا ۱۵۰۰ برگه پرینت می دهد، می توان ۱۰۰ برگه بیشتر پرینت گرفت.

    گيرنكردن كاغذ در دستگاه(NO PAPER JAM)

    تقریبا کاغذ رزپرینت در دستگاه گیر نمی کند و با توجه به اینکه اصلاح هر بار گیر کردن کاغذ در دستگاه ۳ دقیقه طول می کشد، و همچنین با در نظر گرفتن آسیبی که به دستگاه وارد می شود، می بینیم که رزپرینت هم از لحاظ هزینه و هم از لحاظ زمان مقرون به صرفه تر است.

    ویژگی های کاغذ رزپرینت

    اندازه

    میلیمتر

    (mm)

    سانتیمتر

    (cm)

    اینچ

    (inch)

    A5

    210*148

    21*14.8

    8.3*5.8

    A4

    297*210

    29.7*21

    11.7*8.3

    A3

    420*297

    42*29.7

    16.5*11.7

    کاغذ یکی از کالاهایی است که همواره با آن سروکار داریم مخصوصا کاغذ‌های اداری که برای پرینت و حتی نوشتن و طراحی از آن استفاده می‌شود. برند رزپرینت یکی از برند‌هایی است که در زمینه تولید و عرضه انواع کاغذ تحریر فعالیت داشته و محصولات باکیفیتی دارد و دارای بالاترین درصد CIE=161 کاغذ می باشد. یکی از بهترین ویژگی‌های کاغذ اداری رزپرینت کیفیت برش این کاغذ است، که به‌صورت برش لیزری انجام می‌شود. بهترین و مطلوب‌ترین نوع برش برای دستگاه‌های کپی، برش لیزری است زیرا دستگاه‌های پرینتر به سهولت نوع برش کاغذ (لبه کاغذ) را تشخیص می‌دهند. کاغذ اداری رزپرینت برای فکس و کپی و انواع پرینترهای لیزری و جوهرافشان رنگی و همچنین برای چاپ رنگی و سیاه سفید 2 رو (پشت و رو) مناسب است از دیگر ویژگی های مهم کاغذ اداری رزپرینت این است که پشت نمی زند و کاغذ ها 2تایی وارد دستگاه نمی شوند (جدا جدا وارد می شوند) و گیر نمی کنند. استاندارد‌های مربوط به شفافیت و پایداری و سفیدی کاغی شوند رعایت شده است. کاغذ اداری رزپرینت با گراماژ 80 گرم محافظ پرینتر شماست. وکیوم کاغذ رزپرینت بسته 500 برگی است.کاغذ رزپرینت با متریال نویگیتور پرتغال و درجه شفافیت بالا و وزن بالای ۸۰ گرم کاغذی ایده آل و مناسب برای تایپ و تکثیرها، چاپخانه ها و فروشگاه های لوازم التحریر میباشد.

    کاغذ رزپرینت محصولی با کیفیت از شرکت تولیدی و تجاری اقیانوس آرام می باشد .

    چرا رزپرینت بخریم

    سايش كاغذ و طول عمر چاپگرها

    بطور ميانگين رزپرینت 33 % برابر صاف تر و لطيف تر از اکثر کاغذهای اداری است. این سطح صافتر به معنی مصرف جوهر یا تونر کمتر و کاهش اصطكاک کمتر کاغذ است  که آسيب کمتری به چاپگرها می رساند و در نتيجه طول عمر دستگاه های اداری را افزایش می دهد. نتيجه حاصل، هزینه های کمتر نگهداری دستگاه و در نهایت هزینه کمتر برای هر برگه ای که پرینت گرفته شده می باشد.

    مصرف جوهر و كيفيت چاپ بهتر

    سطح رزپرینت به گونه ای اصلاح و بهبود یافته است که بهترین کيفيت چاپ را ارائه می دهد. رزپرینت با افزایش چسبندگی و جذب جوهر، نتایج چاپ را به منتهای درجه می رساند، این در حالي است که می توانيم با یك تونر یا کارتریج، برگه های بيشتری پرینت بگيریم.

    بازدهی بالا در هر روز

    با توجه به اینكه اصلاح هر بار گير کردن کاغذ در دستگاه، سه دقيقه طول می کشد (بر حسب نوع دستگاه چاپگری  که استفاده می کنید)، «رزپرینت » بازدهی يشتری دارد. توازن مناسبی بين محكمی و ضخامت کاغذ وجود دارد که باعث افزایش قابل ملاحظه بازدهی و کارایی آن می شود. کاهش ميزان گير کردن کاغذ در دستگاه به معنی افزایش سرعت بازدهی و کمترین خطای پردازش است.