منتشر شده توسط سیمون ماتیس – 8 مارچ 2019

کاغذ آفتاب شاندونگ در چین ، عضوی از هولدینگ آفتاب شاندونگ ، تیتو را به منظور مدرنیزه کردن سیستم کاری و ایجاد دیجیتالیزه شدن آن انتخاب نموده است. نوسازی کاری بر اساس راه حل های یکپارچه کاغذ تیتو (TIPS) برای صنعت خمیر کاغذ و  کاغذ خواهد بود. راه حل های نوین برنامه ریزی تولید و بهینه سازی بهتر را برای رسیدن به بهبود قابل توجهی در راندمان تولید هم در بخش مواد و هم در بخش هزینه ها را ممکن می سازد .

فاز نخست شامل برنامه ریزی تولید TIPS و اصلاح بکارگیری راه حل ها برای برای 7 کارخانه ی کاغذ و 14 خط ماشینی کاغذ با یکپارچه سازی های ERP مورد نیاز می شود . شرکا نیز می بایست برای گسترش همکاری ها برای استفاده ی وسیع از TIPS MES ، سیستم کاری تولید توافق بنمایند .

لینا لی و یارمو روپن پس از امضای قرار داد دست یکدیگر را می فشارند .

طبق گفته ی لینا لی ، رئیس ارشد گروه هولدینگ آفتاب شاندونگ : ” دیجیتالی سازی و اتوماسیون فرآیندهای کلیدی ما راندمان را افزوده و به ما کمک میکند تا در بازار سفت و سخت کاغذ رقابت بنماییم . مدرنیزه کردن سیستم ها آمادگی مان را بهبود داده  تا به مشتریان مان خدمت کرده و با تقاضای شرکت روبرو شویم . شرکت ما یکی از سریع ترین شرکت های کاغذ در زمینه رشد در عرصه ی جهانی بوده و ما به طور منظم روی حفظ محیط زیست در حال تحقیق بوده و این وجه را در برنامه ریزی های اجرایی در نوسازی مشاغلمان در نظر گرفته ایم . “

مشاهده این مطلب  کاغذ بالکی برای انتشار کتاب مناسب است؟

خلاصه ی آقای کارتسن هنک از رئیس صنعت کاغذ و خمیر کاغذ ، تیتو :”ما بسیار خرسند هستیم که با شرکت در حال رشد کاغذ آفتاب یک قرار داد همکاری بلند مدت عقد نموده ایم و آنها را در بازسازی مشاغلشان حمایت خواهیم نمود . تفافق نامه ی جدید مرحله ی بسیار مهمی در گسترش بازار صنعت کاغذ و خمی کاغذ چین و اعمال استراتژی می باشد .”

راه حل های TIPS یکپارچه تیتو با استفاده از بهترین توابع تثبیت شده ی صنعت یعنی هم MES (سیستم راه اندازی تولید) و هم ERP ( برنامه ریزی منابع مشاغل) ،  برای صنایع خمیر کاغذ ، کاغذ ، تخته ، دستمال و ورقه های تخت بهینه شده است .

384بازدید

ارسال دیدگاه