نرخ حمل و نقل برای کارخانجات آسیایی در نهایت از افزایش سرسام آور ناشی از چندین عامل شروع به کاهش کرد.

یک تولیدکننده آسیایی در اوایل این سه ماهه گفت که “ما نمی توانیم به ناشران هندی پیشنهاد بدهیم زیرا نرخ های حمل و نقل بسیار گران است.”

کارخانه‌های آسیایی در ماه‌های اخیر به دلیل نرخ بالای حمل‌ونقل قادر به ارائه کاغذ روزنامه به ناشران هندی نبودند. وضعیت کشتیرانی در نوامبر گذشته زمانی که دریای سرخ هدف شورشیان حوثی یمن قرار گرفت، متلاطم شد. این مسیر دریایی هنوز مملو از تنش است و اعلامیه های افزایش تعرفه های ایالات متحده در ماه می فقط اوضاع را بدتر کرد و بندر سنگاپور با تنگناها و تأخیرهایی مواجه شد – اگرچه این امر کاهش یافته است.

همین منبع تولیدکننده آسیایی اخیراً گفت که هزینه حمل و نقل از 5000 دلار به ازای هر FEU در ماه ژوئن به 3500 دلار به ازای هر معادل 40 فوتی (FEU) “برای محموله های سپتامبر” کاهش یافته است.

یکی دیگر از تولیدکنندگان آسیایی گفت که وضعیت حمل و نقل اکنون کمی بهبود یافته است، اگرچه “در حال حاضر هیچ معامله ای وجود ندارد.”

فقدان معاملات ممکن است به این دلیل باشد که ناشران هندی علیرغم شروع فصل پرجنب‌وجوش جشنواره در سراسر کشور، طبق گزارش‌ها موجودی‌هایی با حجم بالا دارند.

سومین تولیدکننده آسیایی گفت که اگرچه هزینه های حمل و نقل مطلوب تر است، “موجودی مشکل دیگری است.” همان تولیدکننده گفت که با وجود موجودی مانع کوتاه مدت، “با برنامه های ما برای عرضه در پایان ماه اوت ادامه خواهند داد.”

مشاهده این مطلب  شاخص کاغذ بازیافتی در اروپا – 13 آوریل 2021
23بازدید

ارسال دیدگاه