شرکت Guangxi Zhihu Yuanchuang Paper قصد دارد یک کارخانه جدید در شهر Guigang در منطقه Guangxi  چین احداث کند که دارای ظرفیت تولید یک میلیون تن دستمال کاغذی و 860 هزار تن خمیر کاغذ بکر در سال باشد. گزارش ارزیابی تأثیرات زیست‌محیطی (EIA) این پروژه در تاریخ 30 اوت منتشر شد تا تأیید شود.

این شرکت که در سال 2023 تأسیس شده، برنامه دارد این پروژه را در سه فاز توسعه دهد: دو فاز اول هر کدام دارای ظرفیت 300 هزار تن در سال دستمال کاغذی و 330 هزار تن در سال خمیر کاغذ کرافت سفید شده خواهند بود و فاز سوم دارای ظرفیت 400 هزار تن در سال دستمال کاغذی و 200 هزار تن در سال خمیر مکانیکی خواهد بود.

زمان‌بندی برای اجرای این پروژه هنوز اعلام نشده است.

این شرکت زیر مجموعه Guangxi Zhihu Yunshang  است که در حال حاضر یک کارخانه دستمال کاغذی با ظرفیت 210 هزار تن در سال در شهر Laibin در Guangxi را اداره می‌کند.

توسعه Zhihu: این دو شرکت در حال حاضر تحت مالکیت Fujian Yuanchuang Enterprise Management، یکی از شرکت‌های وابسته به Fujian Zhihu Internet Technology، قرار دارند.

شرکت Fujian Zhihu پیش‌تر بر تبدیل و فروش آنلاین محصولات بهداشتی و دستمال کاغذی متمرکز بود و با توجه به رونق تجارت الکترونیک، به سرعت برند Zhihu را در بخش دستمال کاغذی چین توسعه داد.

در سال 2019، این خرده‌فروش تصمیم گرفت به تولید دستمال کاغذی وارد شود.

Zhihu Yunshang سپس تأسیس شد و از سال 2020 تاکنون مجموعاً هشت دستگاه تولید دستمال کاغذی را در کارخانه Laibin به بهره‌برداری رسانده است.

در همین حال، Fujian Zhihu با خرید یا اجاره ظرفیت‌های تولید دستمال کاغذی به توسعه خود ادامه داد.

مشاهده این مطلب  گروه سایکا در تدارک کارخانهای جدید در ترکیه

این شرکت در سال 2020 کارخانه Hebei Mancheng Chenggong Paper را که یک تولیدکننده دستمال کاغذی با ظرفیت 72 هزار تن در سال در شهر Baoding، استان Hebei بود، خریداری کرد.

در سال 2021، این شرکت Fujian Juhui Paper را که یک کارخانه تولید دستمال کاغذی با ظرفیت 38 هزار تن در سال در شهر Fuqing، استان Fujian را اداره می‌کرد، خریداری کرد.

در سال بعد، این شرکت کارخانه تولید دستمال کاغذی Baoding Tiantian Paper را اجاره کرد و از طریق آن 74 هزار تن دیگر ظرفیت تولید دستمال کاغذی در شهر Baoding به دست آورد.

با افزایش ظرفیت تولید دستمال کاغذی، صاحبان Zhihu در سال 2022 سرمایه‌گذاری بیشتری در تولید جنگل و خمیر کاغذ انجام دادند.

واحد تولید خمیر کاغذ که در حال حاضر یک سرمایه‌گذاری مشترک بین Fujian Zhihu و Zhihu Yunshang است، یک خط تولید خمیر کاغذ با ظرفیت 50 هزار تن در سال را از Laibin Donta Paper اجاره کرد که در حال حاضر یک خط تولید خمیر کاغذ کرافت با ظرفیت 100 هزار تن در سال را نیز اداره می‌کند.

18بازدید

ارسال دیدگاه