امروز اتحادیه‏ ی کاغذ و جنگل آمریکا (AF&PA)  اعلام کرد که هایدی بروک، رئیس و مدیرعامل اتحادیه ‏ی آلومینیوم به AF&PA به عنوان رئیس و مدیرعامل جدید آن خواهد پیوست. هایدی جایگزین دونا هارمن، که قصد بازنشستگی زودتر خود را در سال جاری بعد از 12سال خدمت در AF&PA به عنوان رئیس و مدیرعامل اعلام کرد، خواهد شد.

” من مشتاق هدایت AF&PA، یک اتحادیه ‏ی تجاری تولیدی مهم، ارائه دهنده ‏ی صنعتی که بی تردید متعهد به اهداف و مقاصد پایدار قابل توجهیست، هستم.” بروک. “من مشتاق به بازگشت به صنعت در زمانی که اتحادیه فعالیت برجسته‏ ی خود (فعالیت‏ های بهتر، سباره‏ ی بهتر 2020) -که تحت هدایت دونا هارمن ارتقا یافت- را بروز رسانی می‏ کند، هستم.

این پروژه یکی از گسترده ترین مجموعه اهداف پایداری است که برای یک صنعت تولیدی در آمریکا ثبت شده ‏است. علاوه ‏بر این، من برای کار با تیم بسیار مورد توجه در AF&PA روی برنامه ‏ی سیاست مردمی گسترده ‏ی آن مشتاق هستم – برنامه‏ ای که به وضوح موفقیت تولید اعضای شرکتی آن و انجمن هایی که در آن فعالیت می ‏کنند را تقویت می‏ کند.”

بروک، با خدمت به عنوان مدیرعامل یک اتحادیه ‏ی تولیدی برجسته برای مدت تقریبا 8 سال و کار کردن به مدت حدود 20 سال به عنوان یک مدیر ارشد برای یکی از بزرگترین شرکت ‏های صنعت محصولات چوب و کاغذ، تجربه‏ ی وسیعی را همراه خود به AF&PA خواهد آورد. تحت هدایت بروک اتحادیه‏ ی آلومینیوم، ماموریت حمایتی خود و نقشش به عنوان صدای اصلی سیاستِ زنجیره‏ ی ارزش آلومینیوم در آمریکا را تقویت نمود. سازمان دست یافته به Aluminum PAC، با کنگره برای ایجاد انجمن حزبی همکاری کرد و به طور قابل توجهی درگیری اعضای شرکت با سهام داران دولت را افزایش داد. علاوه براین اخیرا اتحادیه دو گزینه ‏ی اجرای تجاری موفق و قابل توجه برای صنعت داشت درحالی که همچنین در حال دستیابی به رکورد سطوح عضویت بود

مشاهده این مطلب  در حالی که سفارشات صنعت چاپ در داخل با ۵۰ درصد کاهش روبرو بوده است،‌ فعالان این بازار جایگاه ایران در برخی بازارهای منطقه را نیز از دست رفته می‌دانند.

قبل از پیوستن به اتحادیه‏ ی آلومینیوم در 2011، بروک به عنوان نائب رئیس مسائل فدرال و بین ‏المللی برای جایی که وی عضو فعال در انجمن‏های AF&PA خدمت می ‏کرد. در طول 18 سال بروک در Weyerhaeuser ، وی به عنوان نائب رئیس برای تجارت الکترونیک، رئیس برنامه ریزی استراتژیک و مدیر مسائل دولتی کار کرد. بروک بر صندلی هیئت رئیسه‏ ی اتحادیه‏ ی جامعه‏ ی امریکایی ASAE و هیئت مدیره ‏ی مدیران موسسه‏ ی ASAE نشست، او عضو اتاق بازرگانی انجمن 100در آمریکا بوده ‏است، همچنین عضو هیئت مدیره‏ ی آشپزخانه ‏ی DC بود. در 2018،  جایزه ی مدیریت CMA برای تشخیص دادن کار او برای بالابردن پایداری و تولید به او اهدا شد در حالی‏ که بر صندلی انجمن اتحادیه‏ های تولیدیِ اتحادیه‏ ی ملی تولیدکنندگان (NAM) تکیه زده بود.

“از طرف هیئت مدیره‏ی AF&PA، بسیار خوشحالم تا بازگشت هایدی به صنعت تولیدات چوب و کاغذ  و اداره‏ی AF&PA را خوش آمد گویم.” گریف مدیرعامل شرکت، و پیت واتسن عضو هیئت مدیره‏ی AF&PA. تجربه ‏ی حمایت از سیاست مردمی و صنعتی او را شخصی ایده‏آل برای هدایت صنعت ما به سوی آینده می‏ کند. هایدی رهبری اتحادیه ‏ای را به نمایش گذاشت و نتایج سیاست عمومی قابل توجهی برای بخش تولید در زمان حضور خود به دست آورد. من می‏دانم که او روی میراث حمایتی مبتنی بر حقیقت دونا و تیم AF&PA خواهد ساخت.

“هایدی یک حرف ه‏ای کامل و یک رهبر فوق العاده است”، واتسون ادامه می‏دهد. “من می‏ دانم که او به کارکنان و اعضای AF&PA کمک خواهد کرد تا به صحبت کردن یک صدا برای دریافت نتیجه‏ ی موفقیت آمیز در فدرال، ایالت و قلمروهای سیاست محلی ادامه دهند. دانش او از تعهد صنعت به ابتکارات پایدار و مهارت های رهبری او  به صنعت برای ساخت پایه های محکمش و آوردن ایده های نوین برای هدایت بهتر پیامدهای مهم به آینده، کمک خواهد کرد.”

مشاهده این مطلب  تعطیلی «دیانا کاغذ» به علت انتشار بوی بد
468بازدید

ارسال دیدگاه