منتشرشده توسط

سیمون متیس Simon Matthis 

8 جولای 2019

آرکروما، یک پیشتاز جهانی در مواد شیمیایی رنگی و تخصصی درجهت راه‌کارهای توسعه پایدار، امروز اعلام کرد که شرکت Archroma India Private Limited و شرکت BASF India Limited) BIL) قراردادی برای دراختیارگیری کسب‌وکار OBA (عامل‌های براق‌کننده نوری[optical brightening agents]) بر پایه استیلبن  برای کاربردهای شوینده‌ پودر و کاغذ توسط آکروما امضا کرده‌اند.

این انتقال شامل واحد تولیدی BASF در آنکلشوار [Ankleshwar]، هند می‌شود که در آن تقریبا 100 نفر درحال کارند.

آرکروما عضوی از گروه SK Capital Partners است. در جولای 2015 این شرکت، کسب‌وکار جهانی مواد شیمیایی نساجی BASF، و در بین سال‌های 2014 و 2018، شرکت M. Dohmen، یک گروه بین‌المللی متخصص در زمینه تولید مواد رنگی نساجی و مواد شیمیایی برای بخش‌های پوشاک، فرش و خودروسازی را بدست آورده است.

مارکوس فورر[Marcos Furrer]، رئیس بخش Packaging & Paper Specialties در آکروما، اعلام داشت: “ما برای این فرصت پیش‌آمده بشدت خرسندیم که به ما اجازه داد که جایگاهمان به‌عنوان پیشتاز جهانی در صنعت شیمیایی را بوسیله گسترش هردوی ظرفیت تأمین و بازارهای کاربری تثبیت کنیم.” این دستاورد برای آکروما اجازه خواهد داد که نه‌تنها تأمین OBA برای مشتریانمان در صنعت کاغذ و بسته‌بندی را بخصوص در هند و آسیا قوی‌تر سازیم، بلکه به ما کمک خواهد کرد که تنوع ارائه محصولاتمان برای مشتریان در بازار شوینده‌ها با OBAهای پودری عملکرد بالا را توسعه دهیم.

نارایان کریشناموهان[Narayan Krishnamohan]، مدیرعامل شرکت BASF India Limited and Head، آسیای جنوبی، اظهار داشت: «همراه استراتژی مدیریت فعالانه تنوع محصولات در BASF، این انتقال به ما اجازه می‌دهد که از پتانسیل‌های کاریمان بهتر استفاده کنیم. آکروما یک پیشتاز جهانی در مواد شیمیایی تخصصی و رنگی است. اطمینان از گذار روان و بدون اشکال مشتریان، تأمین‌کنندگان و کارمندانمان به آکروما، برای ما یک اولویت است.»

مشاهده این مطلب  Coniferous تاثیر درگیری‌های خاورمیانه را بر صنعت تحلیل می کند

انتظار می‌رود که این انتقال در یک‌چهارم پایانی 2019 تکمیل شود.

 

510بازدید

ارسال دیدگاه