عکس: کسکیدز

نوشته شده توسط

سیمون متیس – 1 مارس 2019

کسکیدز تعطیلی قطعی ماشین‌های تولید دستمال کاغذی خود را واقع در ویتبی و اسکاربورو (خیابان پروگرس) در اونتاریو اعلام می‌کند.

 اجاره این دو کارخانه در ۲۷ آگوست ۲۰۱۹ به پایان می‌رسد و تمدید نخواهد شد. تاریخ پایان تولید تعیین خواهد شد. در مجموع، این سایت‌ها سالانه ۴۴000 تن دستمال کاغذی تولید و ۶۸ کارگر استخدام می‌کنند.

 جین جابین، رئیس کل و افسر ارشد اجرایی گروه بافت کسکیدز گفت: امروز، ما تعطیلی دو ماشین کاغذسازی در اونتاریو را اعلام می‌کنیم. عدم سودآوری آن‌ها و شرایط بازار کنونی ما را متقاعد ساخت که بهتر است نیازهایمان را از خارج تامین کنیم. این مهم است که توجه داشته باشید این تصمیم تاثیری بر توانایی ما برای خدمت به مشتریانمان ندارد.

طی ماه‌های آینده، این شرکت تلاش خواهد کرد تا کارکنان خود را تا جایی که ممکن است به واحدهای تجاری دیگر در منطقه منتقل کند. آن دسته از کارمندانی که نمی‌توانند و یا تمایلی به تخصیص مجدد به کارخانجات دیگر این شرکت ندارند، در تلاش خود برای یافتن کار جدید حمایت خواهند شد.

 کسکیدز صادقانه از کارمندان خود برای وفاداری، فداکاری و تعهدشان به توقف منظم ویتبی و اسکاربورو تشکر می‌کند و با آن‌ها کار خواهد کرد تا تاثیر این تعطیلی‌ها را به حداقل برساند.

کسکیدز که در سال ۱۹۶۴ تاسیس شد، بسته‌بندی بادوام، خلاقانه و با ارزش افزوده، و راهکارهای بهداشت و درمان را ارائه می‌دهد. این شرکت ۱۱۰۰۰ زن و مرد را در سراسر شبکه‌ای با بیش از ۹۰ کارخانه در آمریکای شمالی و اروپا استخدام می‌کند.

مشاهده این مطلب  مصرف بیش از 26 میلیون کاغذ در ادارات کشور/ 70 درصد مکاتبات الکترونیک انجام می‌شود
418بازدید

ارسال دیدگاه