کاغذ استرالیا یک تولید کننده عمودی یکپارچه از خمیر کاغذ، کاغذ، پاکت و نوشت‌افزار است. عکس: کاغذ استرالیا

 

نوشته شده توسط

سیمون متیس – 28 فوریۀ 2019

کاغذ استرالیا شراکت با SUEZ را پس از تکمیل موفقیت‌آمیز مطالعات امکان‌سنجی خود جهت توسعه پروژه ۶۰۰ میلیون دلاری انرژی از زباله (EfW) در کارخانۀ ماریویل، اعلام می‌کند. این مطالعه 5/7 میلیون ‌دلاری همزمان توسط دولت‌های استرالیا و ویکتوریا تامین مالی شد.

آقای پیتر ویلیامز، افسر ارشد اجرایی کاغذ استرالیا گفت: کاغذ استرالیا متعهد به ماموریت ما جهت رشد پایدار برای نسل بعد است. به عنوان بزرگ‌ترین کاربر صنعتی گاز طبیعی در ویکتوریا و یک مصرف ‌کننده انرژی قابل ‌توجه، ما باید منابع انرژی بارپایۀ جایگزین را توسعه دهیم تا رقابت آینده‌مان را حفظ کنیم.

در حال حاضر کاغذ استرالیا با SUEZ، رهبری جهانی در مدیریت پسماند، برای تضمین دسترسی بلند مدت به ضایعات مورد نیاز جهت تامین تاسیسات، شریک خواهد بود.

مطالعات کاغذ استرالیا، امکان‌سنجی فنی، اجتماعی، زیست‌محیطی و تجاری تاسیس یک کارخانه EfW در ماریویل را مورد بررسی قرار داد. این مطالعه ۱۸ ماهه نشان داد که این تاسیسات به دلیل نیاز کارخانه به بارپایۀ بخار و برق در کل سال، با کارایی بالای ۵۸ درصدی عمل خواهد کرد.

همچنین حدود 650000 تن زباله باقیمانده از محل دفن زباله در ملبورن و گیپسلند را هدایت کرده و 543000 تن انتشار کربن در سال را ذخیره می‌کند. به طور قابل توجهی، تاسیسات جدید اجازه بازگشت تا 4 پتاژول گاز طبیعی در هر سال و ۳۰ مگاوات‌ساعت برق در هر ساعت را به بازار خرده‌فروشی انرژی ویکتوریا می‌دهد.

 مطالعه اخیر توسط موسسه تحقیقات وسترن در رابطه با تاثیرات اقتصادی تایید کرده ‌است که تاسیسات EfW به طور میانگین از 1046 شغل ویکتوریا‌ طی دوره سه سالۀ ساخت و بیش از ۹۰۰ شغل در زمان عملیاتی حمایت خواهد کرد.

مشاهده این مطلب  شرکت کانفورپیشنهاد شخصی سازی را برای خصوصی سازی کردن خود تایید کرد

 کاغذ استرالیا و SUEZ به دنبال نهایی کردن ترتیبات تامین پسماند برای پروژه تا سال ۲۰۲۰ خواهند بود. قرار است ساخت تاسیسات EfW  به زودی شروع شده و انتظار می‌رود در سال ۲۰۲۴ تکمیل گردد.

منبع: شبکۀ لسپروم

562بازدید

ارسال دیدگاه