ناشر: سیمون ماتیس،19 فوریه 2019

کمپانی بین­ المللی کاغذ انتخاب آندرس گوستافسون به عضویت هیئت مدیره خود از تاریخ 1 مارچ 2019 را به اطلاع عموم رساند. آقای گوستافسون با 58 سال سن، مدیر اجرایی و عضو هیئت مدیره کمپانی تکنولوژی زربا، یک مدیر پیشرو و مبتکر در ساخت، نوآوری و بازاریابی شرکت­ها بخصوص در زمینه پرینترها، تجهیزات کامپیوتری قابل حمل، تجهیزات ثبت اطلاعات، محصولات شناسایی فرکانس رادیویی و سیستم­ های موقعیت ­یابی لحظه ­ای است. آقای گوستافسون قبل از قبول این مسئولیت در سال 2007، مدیر اجرائی شرکت ارتباطات اسپیرنت بوده که شرکتی تجاری در زمینه ارتباطات مخابراتی است.

مارک اس ساتن رئیس و مدیرعامل این هیئت می­گوید: آندرس تجربه فوق ­العاده ­ای از تجارت بین ­المللی را با خود به این شغل آورده و چشم ­انداز با ارزش و منحصر به فردی را برای هیئت مدیره بین­المللی کاغذ به ارمغان خواهد آورد. ما از داشتن آندرس در این هیئت بسیار خرسندیم.

آقای گوستافسون دارای مدرک MBA از دانشکده بیزینس هاروارد و مدرک فوق لیسانس در مهندسی برق از دانشگاه فنی چالمرز  گوتنبرگ سوئد است. او یک پژوهشگر برجسته بوده و بودجه­ های پژوهشی فراوانی را بدلیل برتری علمی دریافت کرده است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد دیگر اعضای هیئت مدیره کاغذ بین­ المللی به آدرس www.internationalpaper.com در ذیل قسمت کمپانی و رهبری مراجعه فرمائید.

مشاهده این مطلب  سرمایه گذاری بخش خصوصی در راه‌اندازی کاغذ سنگی در فاروج ‌
495بازدید

ارسال دیدگاه