منتشرشده توسط

سیمون متیس 5 جولای 2019

هیئت مدیره نورسکه اسکوگ AS، یک سرمایه‌گذاری 72 میلیون یورویی در یک دیگ بخار انرژی رنج وسیع 50 مگاواتی جدید در آسیاب نورسکه اسکوگ بروک[ Norske Skog Bruck] در اتریش را تأیید کرده است. این سرمایه‌گذاری، میزان تولید کربن دی اکسید را کاهش داده، سوددهی آسیاب را بیشتر کرده و کسب‌وکار جدیدی را ورای کاغذهای چاپی ایجاد می‌کند. منابع جدید درآمد، از بهره‌برداری از سوخت‌های حاصله از زباله و باقی‌مانده‌های تولید کاغذ، بدست خواهد آمد.

اسون اوبودسوت[Sven Ombudstvedt]، رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل نورسکه اسکوگ، اظهار داشت:

«این سرمایه‌گذاری کاملا در راستای استراتژی بلندمدت تنوع سبز ما قرار دارد. این تأسیسات انرژی یک گام تغییر را در رقابت‌پذیری آسیاب بروک ما به عنوان تولیدکننده کاغذ چاپی فراهم خواهد کرد و این استارت آپ در سال 2022، گردش مالی قابل توجهی را تولید خواهد کرد»

استراتژی بلندمدت نورسکه اسکوگ منجربه بهبود کسب‌وکار اصلی، تبدیل ماشین‌آلات خاص کاغذ این گروه، و گسترش کسب‌وکار در زمینه بازارهای انرژی زیستی، فیبرها و شیمیایی-زیستی می‌شود.

پروژه دیگ بخار، سازگاری خوبی با استراتژی نورسکه اسکوگ در زمینه سرمایه‌گذاری‌های انرژی جذاب و رشد بیشتر رقابت‌پذیری به لحاظ هزینه‌های آسیاب بروک، همراه با رشد درآمدهای گروه از محل‌های ورای کاغذهای چاپی دارد.

صرفه‌جویی‌ در هزینه انرژی، از ناحیه مصرف کاهش‌یافته گاز و عدم نیاز به خرید مجوزهای کربن دی اکسید، حاصل می‌شود و در نتیجه منجربه به بهبود اساسی کاهش مصرف کربن دی اکسید آسیاب می‌شود. پروژه دیگ بخار اساسا از طریق وام‌های خارجی از بانک‌های اتریشی برپایه شروط بسیار رقابتی، حمایت مالی می‌شود.

مشاهده این مطلب  APRILفرآیند تصاحب و خروج Vinda از بورس را نهایی کرد
348بازدید

ارسال دیدگاه