منتشرشده توسط

سیمون متیس 5 جولای 2019

متسا بورد – بخشی از گروه متسا – شروع یک سرویس جدید انبار عمومی Common Stock]  WKL[ را اعلام کرده است که به ارائه مؤثرتر محصولات کمک کرده و فرآیندهای تحویل سفارشات کاغذهای لفاف سفید را در قاره اروپا بهبود می‌دهد.

به عنوان بخشی از تعهدات به توسعه خدمات مشتری‌محور، متسا بورد این سرویس جدید را ایجاد کرده است تا دسترسی به کاغذهای لفاف سفید را بهبود داده و کمک کند تا تبدیل‌کنندگان شیاردار [corrugated converters] پاسخ‌گوتر و رقابت‌پذیرتر شوند. سرویس جدید انبار عمومی، که در ماه مارس شروع شد، دسترسی آسان و قابل اطمینان به حلقه‌های نواری کاغذهای لفاف سفید تولیدشده با اندازه استاندارد از انباره متسا بورد در لوبک [Lübeck]، برای تبدیل‌کنندگان را فراهم می‌کند.

این سرویس، باعث فراهم‌شدن سرویس تحویل درست-به‌موقع واقعی می‌شود که برپایه دسترسی بهبودیافته منابع محلی قرار دارد. این سرویس شامل یک ارائه ثابت و همه جانبه متشکل از اجناس انبارشده و دارای مشخصات مطابق با استاندارد صنعتی است که براساس نیازهای بازار بهینه شده‌اند.

ویجو کوکالاینن [Veijo Korkalainen]، مسئول بخش فروش کاغذهای لفاف سفید، می‌گوید: «این سرویس طراحی شده است تا کمک کند که تبدیل‌کنندگان شیاردار، رقابت‌پذیرتر شده، کسب‌وکارهای جدیدی برنده شده و تبلیغ و پیشبرد فروش‌های مخصوص را مدیریت کند، و نیز سفارشات تکی و کارهای فوری را انجام دهد. ما از بازخوردهای علاقه‌مندانه‌‌ای که از طرف مشتریانمان دریافت می‌کنیم، خرسندیم که انبار عمومی را به عنوان یک راهکار عالی برای زمان‌های تحویل کوتاهتر و سریعتر می‌بینند.

مشاهده این مطلب  نماینده سامسونگ در ایران با دلار دولتی خمیر کاغذ وارد کرد!
417بازدید

ارسال دیدگاه