یک همکاری جدید بین فابیو پارینی S. p.a رهبر جهانی مجموعه بسته بندی و تبدیل کنندگی صنعت بافتی و شرکت DM Pack, Srl که یک شرکت ایتالیایی برای طراحی و تولید ماشین ها و سیستم های بسته بندی است، رخ داده است.

این همکاری به فابیوکارینی این امکان را می دهد تا فهرست سهام خود را در ناحیه دور از بسته بندی AFH مرتب کند و درنتیجه یک پیشنهاد کامل ماشین بسته بندی هم برای بازار مصرف کننده که در آن یک تجربه 30 ساله شتاب داده شده به شکر وجود برند Cosmatic دارد، و هم برای ناحیه AFH به عهده گرفته شده هست.

اسوالدو کروز جونیور مدیر ارشد بخش بافت Korber A.g و Fabio Perini Sba گفتند که این همکاری به ما این امکان را می دهد تا کمبود های موجود در پیشنهاد محصولات خود را جبران کنیم و این کار را با ورود به بخش بسته بندی صنعتی انجام دهیم. مجموعه DM یک تجارت ایتالیایی فعال است که همراه با محصولات و راه حل های پیشرومی باشد. در قسمت های مختلفی مانند بخش بسته بندی و مواد آرایشی کار می کند و فابیو پرینی می تواند از تجربه های 360 درجه ای آن استفاده کند[1]. با این همکاری جدید شرکت ما در نظر دارد تا یک قدم مهم به سمت بازار AFH بردارد و هر دو خط تولیدی را هم برای بخش تبدیل و بسته بندی APH به کار بگیرد.

سرنا داله مور که مدیر بخش فروش صادرات مجموعه  است می گوید: “با توانایی که برای طراحی و تولید دسته وسیعی از ماشین ها برای بسته بندی_پیچاندن (wrapping)، پوشش گذاری و پنبه گذاری داریم می توانیم راه حل های شخصی سازی شده برای مشتریان ارائه دهیم و خط تولید کاملی را برقرار کنیم. برای بیش از 15 سال ما به صورت مداوم در حال توسعه تجارت و گردش سرمایه خود بوده ایم و این کار را به وسیله یک تیم فعال و با انگیزه انجام داده ایم. من اطمینان دارم که همکاری با فابیوپارینی نتایج خوبی به همراه خواهد داشت و می توانیم به راه های کلیدی و نو آورانه دست پیدا کنیم.”

مشاهده این مطلب  قیمت کاغذ دوباره افزایش یافت

به لطف این همکاری ماشین های بسته بندی منحصر به بازار عملکرد خوبی با سرعت صد دور در دقیقه از خود نشان دادند و مصرف انرژی را کاهش دادند (حدود 60 کیلووات). به علاوه این امکان وجود دارد که بتوانیم از ماشین های مشابه به همراه مواد زبری که به صورت قابل توجهی اکولوژیک تر هستند مثل فیلم های تجزیه پذیر زیستی و کاغذ مخلوط استفاده کنیم. سیستم ماشینی تحت برند کاسماتیک تامین می شود و خدمات پس از فروش به وسیله فابیوپرینی تضمین می شود.

[1] منظور تجربیات جامع و کامل است

426بازدید

ارسال دیدگاه