منتشرشده بوسیله

 Simon Matthis-16 جولای 2019

در 2018، با حفظ میزان مشابه تولید 2017،  اعضای CEPI 92.2 میلیون تن کاغذ و صفحه تولید کردند و از مزایای یک محیط سالم اقتصادی بهره‌مند شدند.

داده‌های CEPI در 2018 روند بادوام بهبود در بخش‌های بسته‌بندی، بهداشت و تخصصی کاغذ زا تایید می‌کند در حالیکه کاغذ گرافیک به دنبال کاهش تقاضا به روند نزولی خود ادامه داد.

برای اولین بار از 1990، این بخش 9 کارخانه جدید افتتاح کرده که منجر به ایجاد بیش از 2000 شغل و افزایش تغییروتبدیل کل +3% شد.

نشر CO2 به صورت پایدار شروع به کاهش پیدا کرد در حالیکه تولید کاغذ و صفحه پایدار باقی ماند که نشان‌دهنده سرمایه‌گذاری‌های عمده صنعت در به کارگیری تکنولوژی‌های کربن‌زدایی و افزایش بازدهی انرژی بود. ما نشان دادیم که چطور صنعت به صورت فعالانه مسئولیت کاهش نشر کربن خود را به عهده می‌گیرد و همچنین نقش عمده‌ای در فراهم کردن جایگزین‌های مبتنی بر محیط زیست به جای محصولات کربن فشرده در REINVEST 2050  پروژه ما دارد.

صادرات محصولات کاغذ و صفحه  به خصوص در آمریکای شمالی در حال رشد است و به 20.6 میلیون تن، +1.1% در مقایسه با 2017 می‌رسد و واردات تا 3.3 درصد در حال افزایش است. اروپا یک صادرکننده صرف باقی می‌ماند و منطقه شماره 1 در صادارات در دنیا است.

تعهد CEPI به اقتصاد دورانی با افزایش بازیابی کاغذ یا به عبارت دیگر حجم بازیابی شده در کارخانه‌های اروپایی برای فرآوری مجدد قدرتمندتر باقی می‌ماند و به این ترتیب فیبرها طولانی‌تر در لوپ (حلقه) باقی می‌مانند.

اگرچه، نرخ بازیابی 2018 یا به عبارت دیگر، نسبت مصرف کاغذ و صفحه‌ای که بازیابی شده‌اند به دلیل جریان مبادلات تجاری از 72.4 درصد به 71.6 درصد رسید برای مثال فرسایش عمده صادرات کاغذ برای بازیابی (-6.1%).

مشاهده این مطلب  آغاز ترخیص ۲۳ هزار تن کاغذ و مقوا از فردا

مدیر کل CEPI،  Jori Ringman گفت گزارش آماری اصلی ما در 2018 مجددا نشان می‌دهد که صنعت ما به سرعت در حال تغییر بوده و اشتغال‌زایی بیشتری می‌کند و ما معتقدیم که در اروپا این ظرفیت را دارد که به عنوان یک مدل بیواکونومی دورانی صحیح عملی شود.

415بازدید

ارسال دیدگاه