سیمون ماتیز-15 مارس 2019

 

شرکت Navigator در نهمین نمایشگاه دنیای کاغد خاورمیانه(Paperworld Middle East) که در تاریخ 18 تا 20 مارس سال 2019 در دبی برگزار می شود؛ حضور خواهد داشت تا از کیفیت کاغذ Navigator جدید خود رونمایی کند. پرفروش ترین مارک تجاری جهان در زمینه ی کاغذهای اداری؛ با کیفیت ترین محصول خود به نام Navigator UHDرا در خاورمیانه در معرض دید عموم قرار می دهد؛ محصولی که با داشتن سطحی خاص به شما امکان داشتن چاپ با کیفیتی را با استفاده از دستگاه های پیشرفته می دهد. نمونه های چاپ شده در دسترس بازدید کنندگان قرار خواهند گرفت؛ بنابراین افراد می توانند خود به شخصه کیفیت محصول جدید Navigator UHD را امتحان نمایند.

این هفتمین سال متوالی است  که شرکت Navigator- سردمدار اروپایی در زمینه ی صنعت چاپ بدون پوشش و بخش کاغذهای تحریر –در این نمایشگاه بین المللی لوازم التحریر؛ لوازم اداری؛ لوازم مدرسه و تجهیزات چاپ شرکت می کند. این شرکت برای تحکیم حضور تجاری رو به رشد خود در خاور میانه و تعمیق مشارکت خود در این منطقه؛ در حال توسعه دادن خود است. شرکت Navigator در جهت برجسته ساختن حضور خود در نمایشگاه و جلب توجه عموم به توسعه ی ابعاد و ویژگی های جدید خود پرداخته است.

به اضافه ی تولید کاغد UHD Navigator جدید؛ نواوری دیگری که قرار است ارایه شود تصویر و مفهوم جدید  و تثبیت موقعیت نام های تجاری Discovery وInacopia است. تحت مفهوم ” ماهیت غیر قابل توقف خود را کشف کنید” و تمرکز بر حفظ محیط زیست می توان کاغذهای Discovery را  به منزله ی یک قدم به سمت مدیریت بهتر منابع؛ مصرف منابع طبیعی کم تر به ازای هر تن کاغذ و تضمین بهترین کیفیت و بهترین عملکرد دستگاه بدون گونه خطا و اشتباهی در نظر گرفت.

مشاهده این مطلب  شرکت صنایع چوب و کاغذ ایران (چوکا) در بخش اسالم تالش بعد از هفت سال توقف، واحد تراشکاری خود را فعال کرده و به تدریج به چرخه تولید بر می‌گردد.

مارک تجاریInacopi  با مضمون” زندگی نقش پذیر برای یک دنیای رنگی” مهم ترین ویژگی خود را ارایه می دهد؛  یعنی کاغد با کیفیت برای استفاده در چاپ رنگی.

شرکت Navigator از دو محصول از مارک تجاری  Inacopia به نام های Elite و Office را در این نمایشگاه رونمایی می کند  که موقعیت متفاوتی دارند: اولین محصول بر کیفیت بالا در کاربرد رنگ تمرکز کامل دارد در حالی که دومین محصول برای کاربردهای اداری است که چاپ عاری از مشکل و چند عملکردی از فاکتورهای کلیدی آن است.

در سال های اخیر شرکت Navigator رشد مشخصی در خاورمیانه داشته است که به تحکیم موقعیت این شرکت به عنوان سومین صادرکننده ی بزرگ پرتغالی و شرکتی که بیشترین ارزش افزوده را برای اقتصاد پرتغال به همراه داشته است،کمک می کند. این شرکت حضور خود را متوجه ی خاورمیانه و شرق آفریقا ساخته که نواحی بسیار مهمی در استراتژی بازرگانی شرکت محسوب می شوند؛ بویژه در ارزش های افزوده ی بالاتر و بخش های مارک تجاری؛ و 30 درصد از کل صادرات اروپا را در زمینه ی چاپ بدون پوشش و کاغذ تحریر در این ناحیه را به خود اختصاص می دهند.

مدیر بازاریابی شرکت Navigator ؛ آنتونیو کویرینو سوارز؛ همواره در تمام مدت این 6 سالی که در نمایشگاه دنیای کاغذ در خاورمیانه شرکت کرده است بیان داشته است که” هدف ما شکوفایی حضور مارک تجاری مان در بازار است. این امر منجر به تقاضا ی بیشتر و توجه بیشتر به محصولات و مارک تجاری ما در بازازهای ظهور یافته با پتانسیل بالا همچون بازار های خاورمیانه؛ آفریقا و آسیا می شود در حالی که همزمان می توانیم از دیگر ابداعات و نواوری های شرکت رونمایی کنیم؛ مانند مورد Navigator UHD.

مشاهده این مطلب  CEO Karl-Henrik Sundström (مدیر اجرائی ارشد) در سال 2020 استورا انسو را ترک می کند

 در سال 2018؛ نمایشگاه میزبان 7000 بازدید کننده از 90 کشور مختلف به مدت 3 روز بود و  303 شرکت از 42 کشور به دبی سفر کرده تا محصولات جدید خود را به نمایش گذاشته و تجارت خود را در منطقه گسترش دهند. امسال سازمان دهندگان نمایشگاه انتظار دارند که این ارقام بیشتر شده و میزبان 300 شرکت از بیش از 40 کشور جهان باشند.

565بازدید

ارسال دیدگاه