شرکت بسته‌بندی ROTTNEROS به یک محوطه مناسب و جدیدی در 2018 انتقال‌یافته است و ساخت سینی‌های قالبی فیبری را در اوایل 2019 شروع کرده است. مقدار سرمایه‌گذاری کلی در کارخانه جدید نزدیک به 45 میلیون بوده و عمدتاً شامل سیستم سفارشی برای تهیه خمیرکاغذ و 4 ماشین برای ساخت سینی‌ها می‌باشد. آخرین ماشین در انتهای مارس خریداری‌شده و تا آخر 2019 وارد فاز عملیاتی خواهد شد.

پس از راه‌اندازی و تنظیم، مقدار ظرفیت کارخانه برابر 50-80 میلیون سینی در سال خواهد بود که این امر بستگی به‌اندازه سینی‌های تولیدی دارد. ابتدا سینی‌ها برای غذاها و به‌عنوان جایگزینی برای مواد پلاستیکی یک‌بارمصرف بود ولی برای محصولات الکترونیکی و سایر بخش‌ها نیز استفاده می‌گردد.

محصولات توانایی ساخت با حامل یا بدون حامل رادارند و از مواد خام تجدید پذیر جنگل‌های سوئد ساخته می‌شوند و کاملاً عاری از PFAS می‌باشند. این محصولات همانند بسته‌بندی‌های کاغذی قابل بازیافت هستند.

NILS HAURI مدیر ارشد نوآوری بیان کرد که:”این امر پیشرفت مهیجی است که در داخل شرکت بسته‌بندی ROTTNEROS اتفاق افتاده است و طبق تقاضای بازار درمی‌یابیم که زمان مناسبی برای محصولات پایدار و تجدید پذیر می‌باشد. ما در راستای موازی با ساخت کارخانه به توانمندسازی سازمان نیز پرداخته‌ایم و هم‌اکنون در سه نوبت‌کاری مشغول هستیم و پیشرفت کسب‌وکارمان را ادامه می‌دهیم.”

بازنشستگی KATHY WALTERS رئیس بخش محصولات مصرفی شرکت GEORGIA-PACIFIC

شرکت GEORGIA-PACIFIC اعلام کرد که KATHY WALTERS به‌عنوان نائب رئیس اجرایی گروه محصولات مصرفی در 1 ژوئن سال 2019 بازنشسته خواهد شد که این امر پیرو مقام وی در محصولات مصرفی و صنعت کاغذ می‌باشد.DAVID DUNCAN که هم‌اکنون نائب رئیس اجرایی گروه محصولات ساختمانی است نیز برای رهبری گروه محصولات مصرفی معرفی‌شده است.PAT BOUSHKA که هم‌اکنون رئیس سلولز GP است نیز به‌جای DUNCAN به‌عنوان رئیس گروه محصولات ساختمانی معرفی شد.

مشاهده این مطلب  کاغذ ۱۵ درصد ارزان شد

CHRISTIAN FISCHER رهبر و CEO شرکت GEORGIA-PACIFIC بیان داشت که:”می‌خواهم از KATHY برای رهبری بزرگ‌ترین خرده‌فروشی و دستمال‌کاغذی تجاری و تجارت رومیزی آمریکای شمالی در 15 سال اخیر تشکر کنم. گروه محصولات مصرفی مطمنا از تخصص صنعتی و توانایی وی برای ایجاد رشد از طریق نوآوری و استراتژی‌های مؤثر کسب‌وکار و پیشرفت‌های عملیاتی بهره برده است.”

WALTERS در سال 2004 به شرکت ملحق شد و رهبری کسب‌وکار دستمال‌کاغذی تجاری خود را در آمریکای شمالی شروع کرد که شامل فروش، بازاریابی، خدمات به مشتری، پیشبرد کسب‌وکار و استراتژی می‌شد. در سال 2006 وی مسئولیت کسب‌وکار ارتباطی شرکت را به دست آورد و در سال 2007 نیز به‌عنوان رئیس تمام مجموعه محصولات مصرفی کل شرکت تعیین گردید که شامل هدایت محصولات مصرفی و کسب‌وکارهای مراقبتی شخصی در اروپا می‌گردید.

WALTERS پس از خدمت در مقام رئیس و مأمور ارشد اجرایی SAPI FINE PAPER آمریکای شمالی به شرکت GEORGIA-PACIFIC پیوست. پیش از آن وی دارای برخی از سمت‌های کلیدی رهبری در اروپا و آمریکا و در شرکت‌های KIMBERLY CLARK و SCOTT PAPER بود.WALTERS رئیس انتخابی هیئت‌مدیره دانشگاه SYRACUSE و عضوی از کمیته اجرایی هیئت‌مدیره می‌باشد. همچنین او عضوی از هیئت‌مدیره مدیران و کمیته اجرایی انجمن سازندگان GROCERY است و در هیئت‌مدیره INVISTA و GEORGIA AQUARRIUM و شورای امور جهانی ATLANTA نیز مشغول به خدمت می‌باشد.

653بازدید

ارسال دیدگاه