شاخص کاغذ روزنامه در آمریکا

شاخص کاغذ   6  جولای 2021

درجه مقدار شاخص تغییرات فاصله اعتماد (95%)
کاغذ روزنامه 27.7 پوندی /قرقره دلار آمریکا 594.33 0.00 578.35 610.31

بازار کاغذ – شرکت استورا انسو مذاکرات را برای بستن کارخانه کوارنسودن در سوئد به پایان رساند. درنتیجه، تولید خمیرکاغذ و کاغذ در فصل سوم سال دائماً متوقف می‌شود و مرکز خدمات مشتریان در آخر سال بسته خواهد شد. نیروگاه در حال کار خواهد بود و متمرکز بر تولید حرارتی منطقه می‌شود. مرحله بعدی بحث بر سر تأثیر تعطیلی بر کارکنان است. قبلاً تخمین زده شد 440 نفر تحت تأثیر قرار می‌گیرند. کارخانه کوارنسودن دارای ظرفیت 400000 تن در سال کاغذ SC و 200000 تن در سال کاغذ مکانیکی بدون روکش و کاغذ روزنامه پیشرفته است. در آلمان، برلینر ورلاگ تصمیم گرفت روزنامه هفتگی و تبلیغاتی برلینر آبنبلات را با شمارگان 1.45 میلیون را در ماه اوت تعطیل کند (گزارش آر بی بی). این شرکت اعلام کرد که مدل تجارتی درنتیجه پیشرفت فنّاوری کهنه‌شده و دیدگاهی متغیر در مسئولیت اکولوژی وجود دارد.

دولت فدرال کانادا پول بیشتری برای کمک به مطبوعات در قالب یک بسته 1.9 میلیارد دلاری اختصاص داد. که صرف هنر، فرهنگ، میراث، و بخش ورزش پس از خاتمه ویروس کورونا خواهد شد. سرمایه‌گذاری دوره‌ای کانادا حدود 21.5 میلیون دلار برای حمایت مجلات آزاد، دیجیتال و شمارگان کوچک و روزنامه‌های هفتگی در سال 2021-2022 دریافت خواهد کرد. 10 میلیون دلار دیگر به‌صورت دوره‌ای واجد شرایط برای کمک به انتشاراتی‌ها در سال 2021-2022 اختصاص می‌یابد. علاوه بر این، روزنامه‌های محلی در سال 2021-2022 به‌منظور روزنامه‌های بیشتر در کشورهای تحت سرویس 10 میلیون دلار دریافت می‌کنند.

مشاهده این مطلب  شاخص‌های بسته‌بندی در اروپا - 22 ژوئن 2021

کاغذ روزنامه در آمریکا –  بیش از 10% کارکنان اتاق خبر انتشارات تریبون پیشنهاد مالک جدید آلدن گلوبال کاپیتال را خریدند (گزارش پوینتر) که داده‌های نیوز گیلد را بررسی کردند. بعضی روزنامه‌ها مثل شیکاگو تریبون، ویرجینین پایلوت و دیلی پرس، و مورنینگ کال در آلن تاون حدود 20% از کارکنان خود را از دست دادند. در نقاط دیگر، هفته‌های اخیر شاهد فعالیت M&A بود. در تکزاس، هاید مدیا گروپ نشریات هفتگی اسپرینگتون اپیگراف و آزل نیوز و دوهفته‌نامه گیتسویل مسنجر را خریداری کرد. آن‌ها به هود کانتی نیوز الحاق شدند، که در تابستان گذشته خریداری شد که پس‌ازآن 15 کارمند جدید در اختیار دارد. گانت نشریه هفتگی پیپل سنتینل را در کارولینای جنوبی به جاناتان ویکری ویراستار روزنامه فروخته است. اولین نسخه تحت مالک جدید در این هفته منتشر می‌شود. در ایندیانا، اوچد مدیا گروپ نشریه هفتگی LEO را خرید که نشریه خبری هفتگی گزینه آزاد و متمرکز بر گزارش فرهنگی و سیاسی رویدادها و خبرها است. در مورد قیمت کاغذ روزنامه، داده‌های اخیر ثابت بودند. درنتیجه شاخص کاغذ روزنامه در آمریکا (27.65 پوندی) در حد 594.38 دلار در تن ثابت بود.

جهت دانلود فایل مقاله کلیک نمایید

166بازدید

ارسال دیدگاه