تولیدی gulf paper، تسکوتک را برای بازسازی بخش خشک کننده PM1 در کارخانه مینا عبد الله انتخاب کرده است. ماشین کاغذی یک قرقره تریم کننده 2550 میلی متری داشته و آستر تست کننده شیاردار و گرید های سفید درجه بالایی درست می کند که از 100 تا 200 gsm (گرم بر متر مربع) و با استفاده از فیبر های بازیافتی 100 درصد درجه بندی می شود. شروع این کار برای سه ماهه آخر سال 2019 برنامه ریزی شده است.

توسکوتک 24 خشک کننده استیلی TT را با حداکثر فشار بخار عمل کننده ده بار و طراحی سرعت 800 mpm تهیه می کند. سیستم عمل کننده بخش خشک کننده که چرخ دنده هایش از کار افتاده با یک سیستم محرک آرام جایگزین نمود. هدف ما همچنین واحد لوبریکه کننده را نیز برای بخش خشک کننده جدید در بر می گیرد و به صورت مخصوص برای محیط حرارت بالای کارخانه طراحی شده است. روش عرضه بر اساس یک مبنای پیمان کاری (کلید در دست)[1] است که شامل شالوده بندی، کمسیون و آغاز می شود.

هدف از این بازسازی افزایش ظرفیت خشک کنندگی است و به کمک خشک کننده های استیلی TT، طول بخش خشک کننده بدون تغییر می ماند. انریکو که رییس بخش فروش در قسمت بودجه و برنامه ریزی است، معتقد است که “این پروژه جدید حضور ما را در خاورمیانه تثبیت می کند چرا که ما از اواسط دهه 1990، صد خشک کننده استیلی را تحویل داده ایم. ما خیلی خوشحال هستیم تا این همکاری را با تولیدی گالف پیپر کلید بزنیم و که یک تولید کننده جا افتاده و شرکت شناخته شده در خاور میانه است. من اطمینان دارم که این بازسازی به شکر استفاده از تکنولوژی خشک کننده استیلی TT (SteelDryer) اهداف تولیدی آن ها را براورده می کند.

مشاهده این مطلب  محموله‌های برنج و کاغذ به زودی از گمرک ترخیص می‌شوند

آقای قالب الهدارامی که مدیر توسعه و پروژه تولیدی گالف پیپر است می گوید” ما سال ها است که همدیگر را می شناسیم ولی فرصت مناسب پیش نیامده بود که با هم همکاری کنیم. این اولین پروژه ای است که ما با هم انجام می دهیم و امید واریم در ادامه آن تعداد بیشتری همکاری داشته باشیم. ما تحت تاثیر لیست تجهیزات برجسته و از جمله خشک کننده استیلی TT قرار گرفتیم. ما لازم است تا اعضا و خود شرکت را بشناسیم تا ببینیم می تواند پروژه های پیمان کاری پیچیده را مدریت کند یا نه. به همین دلیل ما توسکوتک را برای این بازسازی مهم در نظر گرفتیم چرا که انتظار داریم اهدافمان محقق شود”.

[1] turnkey

290بازدید

ارسال دیدگاه