ناشر: سیمون ماتیس-11 مارس 2019

تترا پک اخیرا بسته بندی مکعبی 65 میلی لیتری بدون آلودگی میکروبی کلاسیک تترا را روانه بازار کرده است و راه حل بسته بندی کارآمد برای غذای مایع، آبمیوه و لبنیات را پیشنهاد می کند.

ابعاد بسته بندی طراحی شده است تا هر شش بسته بندی به یک مکعب تبدیل شود و از اینرو استفاده از فضا را در توزیع و انبار بهینه می شود. این کار بهبود قابل توجهی در کارآمدی هزینه و اثر پای محیط زیستی آورده است.

بسته بندی به خانواده بدون آلودگی میکروبی کلاسیک تترای شرکت اضافه می کند و بسته بندی های چهار ضلعی برای استفاده کمینه مواد بسته بندی شناخته شده اند.

در مقایسه با بسته بندی های 65 میلی لیتری بدون آلودگی میکروبی کلاسیک تترای سنت، بسته بندی جدید به بسته بندی ثانویه کمتری نیاز دارد و تقریبا به 40% فضای کمتر فضای کمتر برای انتقال همان مقدار محصول احتیاج دارد. بدان معنا است که اکنون غذا می تواند به طور ایمن در مسافتهای طولانی تر و با هزینه کمتر تحویل داده می شود و با قیمت کمتر به دست مشتری می رسد.

همانت کراشاک، مدیر تولید در تتراپک، می گوید،” با حفاظت نیرومند از غذا، استفاده کمینه از مواد و کارآمدی در توزیع، بسته بندی 65 میلی لیتری مکعبی بدون آلودگی میکروبی کلاسیک تترا یک پاسخ ساده به نیاز رو افزایش بسته بندی های سالم محیط زیستس پیدا کرده است که در حین آن برای تولیدکنندگان در هزینه صرفه جویی می شود. بسیاری از مشتریان با دستگاههای پر کننده بدون آلودگی میکروبی کلاسیک تترا پک موجود به راحتی می توانند به بسته بندی جدید با سرمایه گذاری محدود تبدیل کنند”.

مشاهده این مطلب  نمایشگاه بین المللی چاپ، بسته بندی و ماشین آلات وابسته

اکنون بسته بندی جدید با حمل دستی برای جعبه های ثانویه موجود است. از دسامبر 2018 در یک مشتری در فروش شیر نارگیل جنوب شرقی آسیا به عنوان ماده تشکیل دهنده آشپزی در بازار استفاده می شود که در این منطقه، زیر ساخت تدارکات دارای چالش است.

581بازدید

ارسال دیدگاه