نماینده مردم شهرستان اسدآباد در مجلس شورای اسلامی گفت: بزرگترین کارخانه کاغذ سنگ در این شهرستان با ظرفیت ۲۰ هزار تن و سرمایه‌گذاری ۱۰۰ میلیارد تومانی احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اسدآباد، اکبر رنجبرزاده ظهر امروز در کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری شهرستان اظهار داشت: در حال حاضر ساخت این کارخانه در مرحله جانمایی و طرح توجیهی بوده و با اتمام این مراحل با مشارکت بخش دولتی و خصوصی در شهرک صنعتی شهرستان احداث می‌شود.

وی با بیان اینکه احداث کارخانه کاغذ در شهرستان اسدآباد از نقش موثری در حفظ محیط زیست و جلوگیری از قطع درختان خواهد داشت، گفت: احداث این کارخانه به صورت مستقیم برای 200 نفر اشتغال ایجاد می‌کند.

رنجبرزاده در ادامه از کلنگ‌زنی و آغاز عملیات اجرایی احداث کارخانه رینگ آلومینیوم خودرو شهرستان اسدآباد در آینده نزدیک خبر داد و اظهار داشت: در حال حاضر برای آغاز عملیات اجرایی این کارخانه صنعتی 2 شرکت تشکیل و تأسیس و یک تیم 3 نفره برای خرید تجهیزات مورد نیاز و تکنولوژی لازم کارخانه به چین اعزام شده‌اند که با انجام شدن کار عملیات اجرایی پروژه آغاز خواهد شد.

وی افزود: افتتاح و بهره‌برداری از طرح فوق برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و 3 هزار نفر به صورت غیرمستقیم ایجاد اشتغال به همراه خواهد داشت.

فرماندار اسدآباد هم از حمایت طرح‌های گردشگری سلامت محور در این شهرستان خبر داد و اظهار داشت:روستای هدف گردشگری ملحمدره و گردنه اسدآباد پتانسیل مناسبی برای اجرای طرح های گردشگری سلامت داشته و در صورتی که سرمایه گذاری در این راستا دارای طرح باشد با پرداخت تسهیلات لازم از طرح متقاضی حمایت و استقبال خواهد شد.

مشاهده این مطلب  شاخص‌های جهانی قیمت فیبر چوبی در نیمه چهارم سال 2014 به بالاترین رتبه خود طی چهار سال اخیر رسید

کریم حمیدوند در ادامه با بیان اینکه رسته های تسهیلات اشتغال فراگیر و روستایی افزایش یافته، خاطرنشان کرد: افزایش رسته های تسهیلات اشتغال روستایی و فراگیر کار را برای جذب هر چه بیشتر سهمیه اختصاص یافته به شهرستان آسانتر کرده و جذب حداکثری این تسهیلات بی نظیر را تسهیل و تسریع می ‌خشد.

وی همچنین اظهارداشت: از ابتدای سال تاکنون 181 نفر بیمه شده جدید توسط تامین اجتماعی شهرستان ثبت شده است.

415بازدید

ارسال دیدگاه