منتشرشده توسط

سیمون متیس Simon Matthis 

8 جولای 2019

آرکروما، یک پیشتاز جهانی در مواد شیمیایی رنگی و تخصصی درجهت راه‌کارهای توسعه پایدار، امروز اعلام کرد که شرکت Archroma India Private Limited و شرکت BASF India Limited) BIL) قراردادی برای دراختیارگیری کسب‌وکار OBA (عامل‌های براق‌کننده نوری[optical brightening agents]) بر پایه استیلبن  برای کاربردهای شوینده‌ پودر و کاغذ توسط آکروما امضا کرده‌اند.

این انتقال شامل واحد تولیدی BASF در آنکلشوار [Ankleshwar]، هند می‌شود که در آن تقریبا 100 نفر درحال کارند.

آرکروما عضوی از گروه SK Capital Partners است. در جولای 2015 این شرکت، کسب‌وکار جهانی مواد شیمیایی نساجی BASF، و در بین سال‌های 2014 و 2018، شرکت M. Dohmen، یک گروه بین‌المللی متخصص در زمینه تولید مواد رنگی نساجی و مواد شیمیایی برای بخش‌های پوشاک، فرش و خودروسازی را بدست آورده است.

مارکوس فورر[Marcos Furrer]، رئیس بخش Packaging & Paper Specialties در آکروما، اعلام داشت: “ما برای این فرصت پیش‌آمده بشدت خرسندیم که به ما اجازه داد که جایگاهمان به‌عنوان پیشتاز جهانی در صنعت شیمیایی را بوسیله گسترش هردوی ظرفیت تأمین و بازارهای کاربری تثبیت کنیم.” این دستاورد برای آکروما اجازه خواهد داد که نه‌تنها تأمین OBA برای مشتریانمان در صنعت کاغذ و بسته‌بندی را بخصوص در هند و آسیا قوی‌تر سازیم، بلکه به ما کمک خواهد کرد که تنوع ارائه محصولاتمان برای مشتریان در بازار شوینده‌ها با OBAهای پودری عملکرد بالا را توسعه دهیم.

نارایان کریشناموهان[Narayan Krishnamohan]، مدیرعامل شرکت BASF India Limited and Head، آسیای جنوبی، اظهار داشت: «همراه استراتژی مدیریت فعالانه تنوع محصولات در BASF، این انتقال به ما اجازه می‌دهد که از پتانسیل‌های کاریمان بهتر استفاده کنیم. آکروما یک پیشتاز جهانی در مواد شیمیایی تخصصی و رنگی است. اطمینان از گذار روان و بدون اشکال مشتریان، تأمین‌کنندگان و کارمندانمان به آکروما، برای ما یک اولویت است.»

مشاهده این مطلب  قیمت کاغذ چاپ و تحریر در آستانه مهر کاهش یافت

انتظار می‌رود که این انتقال در یک‌چهارم پایانی 2019 تکمیل شود.

 

512بازدید

ارسال دیدگاه